Photo ofΑγία Ελεούσα - Πολύδροσος - διασελο Τρανού όρους –Λιβάδι -Άνω Πολύδροσος - Αγία Ελεουσα: κυκλική διαδρομή Photo ofΑγία Ελεούσα - Πολύδροσος - διασελο Τρανού όρους –Λιβάδι -Άνω Πολύδροσος - Αγία Ελεουσα: κυκλική διαδρομή Photo ofΑγία Ελεούσα - Πολύδροσος - διασελο Τρανού όρους –Λιβάδι -Άνω Πολύδροσος - Αγία Ελεουσα: κυκλική διαδρομή

April 13, 2022
April 2022

near Polídhrosos, Central Greece (Greece)

Η διαδρομή ξεκινά από Αγία Ελεούσα (πηγές Κηφισού) για 2:30 ώρες περίπου μέχρι το πηγάδι Αυγέρη (μέχρι εδώ είναι το μονοπάτι 22). Εκεί κάνουμε αριστερά προς το διάσελο του Τρανού όρους και αφού περάσουμε από εκεί ακολουθούμε κατεύθυνση νότια για περίπου 1.30 ώρα. Φτάνουμε στο χωματόδρομο, κάνουμε αριστερά, όχι δεξιά.
Σε περίπου 1 ώρα φτάνουμε στο εικονοστάσι και κάνουμε αριστερά. Σε λίγο φτάνουμε σε νερό.
Ακολουθούμε τον χωματόδρομο. Σε 30 λεπτά φτάνουμε σε διασταύρωση και κάνουμε αριστερά. Στο τελείωμα του δρόμου πάμε δίπλα σε περίφραξη. Την ακολουθούμε για 20 λεπτά και φτάνουμε σε στέρνα. Περνάμε από το ρέμα απέναντι, κατεύθυνση προς Άνω Πολύδροσο, σε μονοπάτι. Σε λίγο φτάνουμε σε χωματόδρομο. Τον ακολουθούμε και σε λίγο βρίσκουμε το μονοπάτι 22. Το ακολουθούμε και σε μια ώρα φτάνουμε στο πρώτο σπίτι δίπλα στη περίφραξη. Σε 50 μέτρα συναντούμε χωματόδρομο -δεξιά πάει προς πλατεία- αριστερά η διαδρομή μας. Σε λίγο περνάμε την ταβέρνα του Τάκη. Στην πρώτη διασταύρωση κάνουμε αριστερά και ακολουθούμε τον δρόμο μέχρι τέλος. Μπαίνουμε σε λίγο στο μονοπάτι, περνάμε από μια σπηλιά και στη συνέχεια φτάνουμε στο ρέμα. Εδώ συναντούμε πλατάνια, νερά, καταρράκτες, παλιά κτήρια. Ακολουθούμε το μονοπάτι και σε δύο ώρες φτάνουμε στο τέλος της διαδρομής.
Μπορούμε, πριν περάσουμε το ρέμα, να πάμε ευθεία και να βγούμε στο χωματόδρομο και να φτάσουμε στον Πολύδροσο.
Προσοχή! Το μονοπάτι 22 είναι σημαδεμένο, το υπόλοιπο δεν έχει καθόλου σημάδια.

Αυγέρης Γεώργιος 2022
Λιβαδειά

Όποιος το ακολουθεί με ευθύνη δικιά του