Πολύδροσο (Τσίντζινα) - Μονή Αγ. Αναργύρων - Ανάληψη - 30/4/2022

Photo ofΠολύδροσο (Τσίντζινα) - Μονή Αγ. Αναργύρων - Ανάληψη - 30/4/2022 Photo ofΠολύδροσο (Τσίντζινα) - Μονή Αγ. Αναργύρων - Ανάληψη - 30/4/2022 Photo ofΠολύδροσο (Τσίντζινα) - Μονή Αγ. Αναργύρων - Ανάληψη - 30/4/2022

April 30, 2022
April 2022

near Polídhroson, Peloponnese (Greece)

Μια υπέροχη κυκλική διαδρομή που ξεκινάει από το χωριό Τσίντζινα, επισκέπτεται την Μονή Αγ. Αναργύρων, το εκκλησάκι της Ανάληψης και επιστρέφει στο χωριό.
Ακολουθήσαμε το μονοπάτι με το Μπλε τρίγωνο παράλληλα με το ποταμάκι περνώντας αρκετές φορές από τη μια όχθη στη άλλη. Αργότερα το μονοπάτι ανηφορίζει προς τη Μόνη. Η σήμανση είναι πολύ καλή. Η επίσκεψη στη Μόνη αξίζει! Από τη Μόνη ακολουθήσαμε τη σήμανση με το Μπλε τετράγωνο. (Προσοχή όχι το Μπλε ορθογώνιο). Μετά από λίγο το μονοπάτι συναντάει ένα δασικό δρόμο. Αν καποιος πάει αριστερά επιστρέφει προς το χωριό. Εμείς κινηθήκαμε δεξιά προς Ανάληψη. (Τόσο δεξιά όσο και αριστερά ή σήμανση είναι το Μπλε τετράγωνο!) Η παράκαμψη αυτή παρά το γεγονός ότι κινείται για μεγάλο κομμάτι σε δασικό δρόμο, αξίζει, καθώς είναι όμορφη διαδρομή και το εκκλησάκι της Ανάληψης βρίσκεται σε εντυπωσιακό σημείο με απίστευτη θέα, σε υψόμετρο 1390μ. Ωστόσο, μπορεί κανείς να επιλέξει να μην κάνει την παράκαμψη για Ανάληψη και να συνεχίσει τη κυκλική διαδρομή μέσα από ένα υπέροχο δάσος προς το χωριό.