Polonezköy çevre turu, Beykoz, İstanbul, 2019-01-27

Photo ofPolonezköy çevre turu, Beykoz, İstanbul, 2019-01-27 Photo ofPolonezköy çevre turu, Beykoz, İstanbul, 2019-01-27 Photo ofPolonezköy çevre turu, Beykoz, İstanbul, 2019-01-27

January 27, 2019
January 2019

near Polonez, İstanbul (Türkiye)

Bu yürüyüş erolgeygel'in https://www.wikiloc.com/hiking-trails/polonezkoy-13-km-loop-20579729 linkindeki rotasını takip ederek gerçekleştirildi. Köyün girişinden Jandarma'nın yerine yakın başlayan Polonezköy yürüyüş parkuruyla başlayan yürüyüşümüz bu parkur sonunda köye dönmek yerine soldaki patikadan devam etti. Dere boyunca ilerleyen patika bir noktada dereyi geçip sizi Cumhuriyet Köye giden ana yola ulaştırıyor. Yolu geçip karşıdaki ormana girdik. Bu noktada bir süre takip ettiğimiz izden farklı bir rota izlendi, çünkü traktör izlerinden dolayı bu yolda aşırı çamur vardı. İniş çıkışlı orman içi rota yer yer dikenlerle boğuşmayı gerektiriyor, hatta 8.2 inci km.deki yoğun dikenli alan keşke yanımızda budama makası türü birşey olsaydı dedirtti.
Bu rotanın yola kadar olan kısmı kolay sonrası daha zor bir seviyede.

PictographLake Altitude 388 ft

Gölet, özel

• Photo of Necdet Kucukarpaci
    Necdet Kucukarpaci Nov 17, 2021

"Polonezköy yürüyüş parkuruyla başlayan yürüyüşümüz bu parkur sonunda köye dönmek yerine soldaki patikadan devam etti. Dere boyunca ilerleyen patika bir noktada dereyi geçip sizi Cumhuriyet Köye giden ana yola ulaştırıyor" cümlesinde bir değişiklik gerekiyor, şu anda yürüyüş parkuru Cumhuriyet Köye giden ana yolda ki bir otoparka kadar uzatılmış durumda.