POINTE D'ANGOLON

July 30, 2013
July 2013

near Verchaix, Rhône-Alpes (France)

Cal agafar el cotxe i pujar des de Samoens al Col de Jeux Plane (1700m) per una preciosa carretereta de muntanya, són 13 Km. Allà es pot aparcar i comencem a pujar per un sender molt dret i pedregós fins a un coll on arriba el telecadira de la Chamossiere.
A partir d'aquí un camí s'enfila cap a les Collu, un a cresta que ens ofereix vistes a banda i banda molt extenses i impressionants.
La pujada a la Punta d'Angoleme és breu però força aèria, en alguns indrets hi ha cables que ens ajuden a no perdre l'equilibri. Cal anar ben calçat i amb precaució tot i que no és especialment difícil. Les vistes són de vertígen.
La tornada és molt maca per un caminet que va carenant tota l'estona i ens ofereix panoràmiques de 360º. Després el sender baixa per entremig dels prats alpins en algun tros pot ser força pronunciada i lliscant però sense més dificultat.
Tornem a arribar al Coll de Jeux Plane on un restaurant de muntanya ens ofereix la possibilitat de prendre alguna cosa acabant de gaudir de les vistes.

COLL DE COLLU

PictographLake Altitude 5,536 ft

Inici

POINTE DE LE COLLU

TS CHAMOSSIERE

• Photo of Aldoc77
    Aldoc77 Sep 1, 2020

Bonjour,
    Le cadre est super. La randonnée n'est pas compliquée du point de vue physique.
    Par contre, il y a des passages délicats avec des lignes de vies. Personnes sensible aux vertiges, compliqué d'aller jusqu'au bout.
    Pour moi, cette randonnée n'est pas une randonnée facile car des passages sont délicats.

• Photo of coros
    coros Sep 1, 2020

C'est vrai que ça peut être dificile pour personnes souffrant du vertige. Mais par contre, c'est une belle randonnée pas trop exigeant et avec des paysages magnifiques. Merci pour votre avis.