Poganovski manastir - Vidikovac Tikva (i nazad)

Photo ofPoganovski manastir - Vidikovac Tikva (i nazad) Photo ofPoganovski manastir - Vidikovac Tikva (i nazad) Photo ofPoganovski manastir - Vidikovac Tikva (i nazad)

June 6, 2021
May 2021

near Vlasi, Central Serbia (Serbia)

Staza ide preko mosta na Jermi kod Poganovskog manastira, zatim smo prošli kroz manastirski kompleks i krenuli putem iza konaka koji koriste drvoseče. Sve vreme se ide putem sa kog se staza odvaja kroz šumu tek stotinak metara pre cilja. Uspon je konstantan, ali ne previše zahtevan. Prvih 500m treka nije zabeležen zbog problema sa aplikacijom. Baš na tom mestu odakle smo počeli snimanje je raskrnica na kojoj je ranije postojao putokaz koji je polomljen. Na toj raskrsnici treba samo nastaviti pravo (ne skretati desno). U povratku se možete negde na polovini puta usmeriti ka vidikovcu Ravni kamik iznad sela Vlasi, a zatim spustiti u selo pa se asfaltnim putem vratiti do manastira, ili nastaviti na vidikovac Mumulj, pa od njega dalje do manastira kolskim putem. Zbog ograničenog vremena mi smo samo otišli do Tikve i vratili se istim putem nazad.