Poboleda : Pujada a La Morera de Montsant per el Cami de la Drecera

Photo ofPoboleda : Pujada a La Morera de Montsant per el Cami de la Drecera Photo ofPoboleda : Pujada a La Morera de Montsant per el Cami de la Drecera Photo ofPoboleda : Pujada a La Morera de Montsant per el Cami de la Drecera

September 1, 2021
September 2021

near Poboleda, Catalunya (España)

Poboleda , Barranc de Sant Blai , Barranc de les Vinyes, , Cami de la Drecera , Cami de La Morera de Montsant a Poboleda , GR - 174 , Poboleda
E s puja per la dreta orografica del barranc de Les Vinyes o tambe denominat Barranc dels Torrens per un sender carener: el Cami de la Drecera i sense arribar al nucli de La Morera de Montsant , baixar per l´altre banda del barranc per el Cami de Poboleda a La Morera de Montsant ara per pistes fins al GR 174 que trobem al Collet dels Quatre Camins i que porta a Poboleda.
L´inici del sender del Cami de la Drecera costa una mica de trobar degut a la proliferacio de pistes al lloc

Intersecció

Deixem el barranc de Sant Blai per anar per el barranc de les Vinyes despues de pasar per un pont i en direccio N

Agafem una pista a l´esquerra

Deixem la pista per agafar un sender a la dreta que porta a una pista

Deixem la pista per agafar un sender a l´esquerra

agafem a la dreta la pista del Cami de Poboleda a la Morera

Coll de L´Anglés

• trincotrinco Sep 3, 2021

Excursió pel cor del Priorat. En aquesta estació els barrancs rodejats de vinyes, es un espectacle digne d’ admirar.