Photo ofPoblet - Casa Forestal de Castellfollit - Refugi Era de Noguers - Tossal del Carrasclet . Photo ofPoblet - Casa Forestal de Castellfollit - Refugi Era de Noguers - Tossal del Carrasclet . Photo ofPoblet - Casa Forestal de Castellfollit - Refugi Era de Noguers - Tossal del Carrasclet .

August 26, 2021
August 2021

near Farena, Catalunya (España)

Circular desde Castellfollit, tram Itinerari Terapèutic, refugi Era de Noguers, Tossal del Carrasclet, GR-171, collet d´en Perroi, trams dels Itineraris Micològic i Terapèutic. Aquest recorregut, combina parts dels itineraris Micològic i Terapèutic creats pel Parc i d´altres senders.

Temps caminant, unes 3 hores i 30 minuts. Aturades no incloses.

Refugi Era de Noguers. Refugi que sempra esta obert. Un útil aixopluc en dies de predicció de pluges.
Hi fins i tot plovent de forma moderada, anem a esmorçar al refugi de l´Era de Noguers. Amb aproximadament una hora, tant per la pista (que no sol enfangar-se), com pel sender, gaudim d´aquest resguard, que ens ha permés no renunciar a l´excursió, o ha una part almenys.

Desde el refugi de l´Era, pugem pel tallafocs del davant, per terreny pedregós i sense camí definit, fins al Tossal del Carrasclet, per despres amb una curta baixada, endinsar-nos al bosc. Se intueix un traçat de caminet, que sense fites, en algun punt dubtos, el gps ens ha indicat per on seguir.