PN Montserrat: Cova de l'Arcada pel Torrent del Tambor

Photo ofPN Montserrat: Cova de l'Arcada pel Torrent del Tambor Photo ofPN Montserrat: Cova de l'Arcada pel Torrent del Tambor Photo ofPN Montserrat: Cova de l'Arcada pel Torrent del Tambor

May 23, 2020
May 2020

near El Bruc, Catalunya (España)

Avui he fet una ruta de retrobament amb la muntanya de Montserrat i amb limitacions horàries.

Volia descobrir nous camins i que no em pogués trobar gaire gent.

La ruta que he fet ha estat la següent:

Bruc (zona Mas Grau) en direcció a Can Ferrers, seguint fins el Clot del Tambor i enllaçar amb el Torrent del Tambor, en pujada fins la Font d'en Xebret i enllaçar amb el camí que va a la Cova de l'Arcada. Desfent el camí fins la Cova del Cabrit per continuar pel Camí del Cabrit fins trobar el camí de baixada, que és el Torrent de l'Estevet, desviament per veure el Pou de l'Estevet (Espeleo), continuant en baixada fins la Fonollosa, és el camí que ve de Can Jorba. Seguint fins el Clot del Tambor i seguir el camí inicial.

A tenir en compte, tant el Torrent del Tambor com el Torrent de l'Estevet, suposo que pel poc pas de gent, hi ha trams amb molta bardissa, cal parar atenció.

Agulla del Castell

Dreta

Dreta Torrent

El Castell

ESquerra cap a Cova de l'Arcada

PictographFountain Altitude 0 ft

Font D´En Xebret

PictographCar park Altitude 0 ft

Inici i Final

Inici Torrent del Tambor

Pista a Can Ferrers

Pou de l`Estevet (Espeleo)