Photo ofPlatja de Sant Gervasi (Vilanova i la Geltrú) fins la desembocadura del riu Foix (Cubelles) Photo ofPlatja de Sant Gervasi (Vilanova i la Geltrú) fins la desembocadura del riu Foix (Cubelles) Photo ofPlatja de Sant Gervasi (Vilanova i la Geltrú) fins la desembocadura del riu Foix (Cubelles)

-23 ft
February 3, 2024
February 2024

near Vilanova i la Geltrú, Catalunya (España)

Passejada matinal per les costes del Garraf entre Vilanova i la Geltrú i Cubelles.
Sortida des de l'aparcament de la platja de Sant Gervasi fins la desembocadura del riu Foix.
Excursió variada en la que ens trobem a part de les magnífiques vistes al mar amb diferents espais tots ells igual d'interessants.
Comencem amb les restes arqueològiques d'un poblat ibèric i un altre romà. Passem pel Xalet del Nin, una villa mediterrània de l’any 1913. Al costat mateix hi tenim l'ermita de Sant Gervasi del s.XVI i de propietat privada.
A continuació ens trobem amb el Racó de Sta. Llúcia, poble pescador i a on finalitza la platja d'Aiguadolç.
Seguim paral·lels a la via del tren per arribar a la Platja Llarga que actualment es troba en procés de recuperació i restauració naturalística i que forma part d'una antiga zona d'aiguamolls.
Arribem al passeig marítim a l'alçada de la platja d'Ibersol i al final d'aquest ens trobem amb l'Espai Natural protegit de la Desembocadura del riu Foix. Allà hi podem observar la fauna i flora autòctona de la zona.

Des d'aquest punt tornem a desfer el camí fins el lloc de sortida.

Excursió recomenable per anar amb família.

Gaudiu de la natura sense deixar ni rastre!!!

PictographCar park Altitude 33 ft

PictographTunnel Altitude 29 ft

PictographBeach Altitude 46 ft

Mirador de la Platja de Sant Gervasi

PictographBeach Altitude 34 ft

PictographPhoto Altitude 42 ft

PictographRuins Altitude 29 ft
Photo ofPoblat ibèric i Vil.la romana de Darró Photo ofPoblat ibèric i Vil.la romana de Darró Photo ofPoblat ibèric i Vil.la romana de Darró

Poblat ibèric i Vil.la romana de Darró

PictographRiver Altitude 13 ft

Desembocadura del riu Foix

PictographRiver Altitude 26 ft

Creuem el pont sobre el riu Foix