Platania to Katigiorgis - Από Πλατανιά προς Κατηγιώργη

Photo ofPlatania to Katigiorgis - Από Πλατανιά προς Κατηγιώργη Photo ofPlatania to Katigiorgis - Από Πλατανιά προς Κατηγιώργη Photo ofPlatania to Katigiorgis - Από Πλατανιά προς Κατηγιώργη

January 13, 2021
January 2021

near Plataniás, Thessaly (Greece)

Αυτή είναι μια εύκολη διαδρομή, κυρίως πάνω σε χωματόδρομο και σε κάποια μονοπάτια. Η παλαιότερη, πιο άμεση, παραθαλάσσια διαδρομή έχει χαθεί στο έλεος της ανάπτυξης εδώ και πολλά χρόνια. Η διαδρομή σήμερα περνά μέσα από ελαιοπερίβολα, δασική έκταση και μέσα από τον οικισμό Ροδιά προτού κατηφορίσει στην παραλία Βρωμονέρι και ακολουθήσει το παράκτιο μονοπάτι προς Κατηγιώργη.
This is an easy walk mainly on earth roads and some footpaths. The old direct coastal route was lost to development many years ago. This route passes through olive groves and forest and the settlement of Rodia before descending to a beach at Vromoneri and following a coastal path to Katigiorgis.

PictographBeach Altitude 149 ft
Photo ofΞεκινάμε την πεζοπορία μας από το παραλιακό μέτωπο του Πλατανιά / We start the walk from the Platania water front Photo ofΞεκινάμε την πεζοπορία μας από το παραλιακό μέτωπο του Πλατανιά / We start the walk from the Platania water front

PictographBus stop Altitude 17 ft

Το λεωφορείο του Πλατανιά σταματά εδώ. Συνήθως υπάρχει δρομολόγιο για Κατηγιώργη καθημερινά στις 14.45 The Platania bus stops here. Normally there is a bus to Katigiorgis at 14.45 each day.

PictographPanorama Altitude 173 ft

PictographBeach Altitude 233 ft

Continue ahead and uphill. The small path to right takes you to Vamvakia beach.

Photo ofΣυνεχίζουμε ευθεία πάνω στην άσφαλτο. Έπειτα από λίγα μέτρα, ακολουθούμε το δρόμο δεξιά προς Κατηγιώργη. Photo ofΣυνεχίζουμε ευθεία πάνω στην άσφαλτο. Έπειτα από λίγα μέτρα, ακολουθούμε το δρόμο δεξιά προς Κατηγιώργη. Photo ofΣυνεχίζουμε ευθεία πάνω στην άσφαλτο. Έπειτα από λίγα μέτρα, ακολουθούμε το δρόμο δεξιά προς Κατηγιώργη.

Continue ahead on to asphalt road. After a few meters follow road right towards Katigiorgis.

Photo ofΣυνεχίζουμε ευθεία στο χωματόδρομο. Έπειτα από 30 μέτρα, παίρνουμε το χωματόδρομο που ανηφορίζει δεξιά Photo ofΣυνεχίζουμε ευθεία στο χωματόδρομο. Έπειτα από 30 μέτρα, παίρνουμε το χωματόδρομο που ανηφορίζει δεξιά

Continue ahead on earth road. After 30 metres take the earth road uphill to the right.

Continue uphill on earth road. (The track to the left is towards Lafkos)

Περνάμε μέσα από μικρό οικισμό. Υπάρχουν διάφορα σκυλιά εδώ που ίσως σας γαβγίσουν. Εμείς δεν είχαμε πρόβλημα. Προστατεύουν ζώα και μπορεί να γίνουν επιθετικά προς άλλα σκυλιά / You pass through a small settlement. There are several dogs here that bark at you. We have not had a problem. They protect livestock and could be aggressive towards other dogs.

PictographReligious site Altitude 787 ft
Photo ofΣτρίβουμε δεξιά στην εκκλησία του Αγίου Ιωάννη / Turn right at Agios Ioannis church. Photo ofΣτρίβουμε δεξιά στην εκκλησία του Αγίου Ιωάννη / Turn right at Agios Ioannis church. Photo ofΣτρίβουμε δεξιά στην εκκλησία του Αγίου Ιωάννη / Turn right at Agios Ioannis church.

PictographBeach Altitude 28 ft
Photo ofΣτρίβουμε αριστερά διασχίζοντας την παραλία Βρωμονέρι. Ένα στενό παράκτιο μονοπάτι συνεχίζει μέσα από τα δέντρα Photo ofΣτρίβουμε αριστερά διασχίζοντας την παραλία Βρωμονέρι. Ένα στενό παράκτιο μονοπάτι συνεχίζει μέσα από τα δέντρα

We turn left across Vromoneri beach. A narrow coastal path continues through the woodland.

Path crosses earth road

Turn right onto narrow path towards Vlakorema beach

PictographBeach Altitude 29 ft

PictographPicnic Altitude 59 ft

Πίστα χορού! The dancing place

Ένα όμορφο ξέφωτο που χρησιμοποιείται περιστασιακά το καλοκαίρι από χορευτικά συγκροτήματα / A beautiful clearing used occasionally in the summer for Greek dancing groups.

PictographPanorama Altitude 62 ft
Photo ofΣτη μνήμη του φίλου μας Steve που φρόντιζε αυτά τα μονοπάτια / In memory of our friend Steve who cared for these paths. Photo ofΣτη μνήμη του φίλου μας Steve που φρόντιζε αυτά τα μονοπάτια / In memory of our friend Steve who cared for these paths. Photo ofΣτη μνήμη του φίλου μας Steve που φρόντιζε αυτά τα μονοπάτια / In memory of our friend Steve who cared for these paths.

Ένα όμορφο μέρος για να ξαποστάσουμε / A lovely place to sit for a while.

The path passes through the holiday property and down to the beach.

PictographBeach Altitude 47 ft
Photo ofΗ παραλία Κατηγιώργη. Ήσυχη το χειμώνα, δημοφιλής το καλοκαίρι /Katigiorgis beach. Quiet in winter and popular in summer. Photo ofΗ παραλία Κατηγιώργη. Ήσυχη το χειμώνα, δημοφιλής το καλοκαίρι /Katigiorgis beach. Quiet in winter and popular in summer.

Υπάρχει θαλάσσιο ταξί για Σκιάθο (πληροφορίες επι τόπου) Το λεωφορείο για Βόλο μέσω Προμυρίου και Λαύκου αναχωρεί περίπου στις 15.15. Δε συνεχίζει όμως το ίδιο για Πλατανιά. Από Λαύκο φεύγει άλλο λεωφορείο προς Πλατανιά περίπου στις 18.15. Taxi boats to Skiathos (enquire locally). The bus for Volos via Promyri and Lafkos normally leaves at about 15.15. It does not return directly to Platania. A later bus from Lafkos to Platania is normally at about 18.15 We hope you enjoyed the walk.