Planinarski dom - Vidikovac Planinica

Photo ofPlaninarski dom - Vidikovac Planinica Photo ofPlaninarski dom - Vidikovac Planinica Photo ofPlaninarski dom - Vidikovac Planinica

November 27, 2023
November 2023

near Basara, Central Serbia (Serbia)

Mala avantura po dubokom snegu od Planinarskog doma do vidikovca ispod vrha Planinica, a iznad hotela P.dom. Zbog otežanog kretanja utrošeno je daleko više vremena za uspon nego inače. U normalnim uslovima treba manje od 30 minuta. U samom početku prati se staza za Basarski kamen koju vrlo brzo napuštamo i pratimo šumski put koji se ukršta sa stazom za Basarski kamen. Tim putem idemo dok ne uočimo veliku stenu u šumi sa leve strane. Tu se ubrzo pojavljuje crvena markacija koju treba pratiti kroz šumu naviše. Staza odatle delimično obeležena samo crvenom bojom. Nismo je pratili u potpunosti zbog velikog nanosa snega, birali smo u tom trenutku prohodniji put koji nije baš najsrećnije rešenje kad nema snega. U povratku trek se prekida skoro na samom kraju, na raskrsnici sa putem za Basarski kamen jer je iscurila baterija na telefonu.