Photo ofPlanina Tara: Jagoštica - Knezovi - Mirzini vidikovci - vidikovac do Velikog kraja Photo ofPlanina Tara: Jagoštica - Knezovi - Mirzini vidikovci - vidikovac do Velikog kraja Photo ofPlanina Tara: Jagoštica - Knezovi - Mirzini vidikovci - vidikovac do Velikog kraja

December 1, 2019
November 2019

near Cosići, Central Serbia (Serbia)

Jagoštica, selo na kraju Srbije. Odavde dalje nema. Sam “ćošak” nacionalnog parka Tara. Do ovde se može kolima, od Perućca do Predovog krsta asfaltnim putem, ali od Predovog dalje nema asfalta i treba voziti pažljivo.
Stazu smo prešli 30.novembra i pored hladnoće bilo je i snega. Kretanje je bilo otežano i rešili smo da prekinemo penjanje do Velikog Kraja gde smo se prvobitno uputili. Ispod snega koji je pao tog jutra, bilo je mnogo lišća, otpalih grana i kamenja, pa smo vrlo često imali ustisak da hodamo po klikerima. I dan je u ovo doba mnogo kraći.
Inače, staza je odlično obeležena markerima i putokazima sa kojih možete skeniranjem QR koda preuzeti stazu na svoj pametni telefon. Mada vam i ne treba.
Svakako, ovaj kraj Tare obiluje neverovatnim prirodnim lepotama u svako doba godine i ponovo ćemo mu doći u goste.
Stazu smo ocenili “teškom” samo zbog doba godine i kratkog dana na prelazak.