Plan del Aiguille - Montenvers - Mar de Glaçe

Photo ofPlan del Aiguille - Montenvers - Mar de Glaçe Photo ofPlan del Aiguille - Montenvers - Mar de Glaçe Photo ofPlan del Aiguille - Montenvers - Mar de Glaçe

2 hours one minute
5 hours one minute
August 11, 2023
August 2023

near Les Favrands, Auvergne-Rhône-Alpes (France)

Abans d'iniciar la ruta a peu, agafem a primera hora del matí, a les 6'25, el telefèric primer, que ens porta a Plan de l'Aiguille i tot seguit el segon telefèric que ens deixa a l'Aiguille de Midi, (mastegant xiclets per no marejar-nos)😄. Aquí ens prenem la nostre estona observant el maravellós espectacle de la sortida de sol, amb el Mont-Blanc al davant, sembla que el poguem tocar. Tot seguit baixem altre cop a Plan de l'Aiguille i ens dirigim, ara si, a peu, al llac Blau que està a 10 minuts, on esmorzem. Amb la panxa plena baixem a base sacar el camí cap a Montenvers i la Mar de Glaç. Paisatgísticament espectacular, amb vistes a la serralada Sud al davant i al darrere i costat dret tots els cims del Mont-Blanc, sense paraules. En arribar a Montenvers, agafem el funicular cap a la cova de la Mar de Glaç, però alerta, que no ens enganyin, després em d'acabar de baixar per unes escales metàl·liques d'uns 500 graons i un cop visitat, tornar-los a pujar. Tot i així ha valgut molt la pena. En aquest post només he deixat penjat el recorregut a peu i tros de telefèric fins Mar de Glaç. Espero que ús agradi. Salud i muntanya.

PictographLake Altitude 7,534 ft

PictographRiver Altitude 7,227 ft

• teresapla5 Aug 12, 2023

Ja veig que ha estat fantàstic!!!😀