Pla de Solls-Roure dels Capellans-Lliurona-Tossa d'Espinau-Pla de Solls

Photo ofPla de Solls-Roure dels Capellans-Lliurona-Tossa d'Espinau-Pla de Solls Photo ofPla de Solls-Roure dels Capellans-Lliurona-Tossa d'Espinau-Pla de Solls Photo ofPla de Solls-Roure dels Capellans-Lliurona-Tossa d'Espinau-Pla de Solls

June 27, 2011
June 2011

•   3.3 1 review

near Sous, Catalunya (España)

Comencem a caminar al Pla de Solls i per un camí poc senyalitzat però sense cap complicació, arribem al Coll de Joncanat. Després pugem cap el Pla del Vi i per un camí senyalitzat amb marques grogues, arribem a la Font del Bac. Hem d'estar alerta, ja que 150 m avans d'arribar a la font, a la nostre dreta hi ha el Roure dels Capellans. Es el roure amb el canó més gran mesurat a Catalunya.Continuem per pista fins a Lliurona. La tornada, la fem per la pista que va a Espinau fins arribar al Pla de Solaric. Llavors, hem seguit una tanca de bestiar, la qual ens ha porta directa a dalt de la Tossa. Ara ja només ens falta arribar al Pla del Vi on ens retrobarem amb el camí que ens portarà fins el Pla de Solls.
Temps efectiu de la ruta: 3h30'
Més informació i fotografies al blog.
Per accedir al blog, només cal clicar damunt del títol de l'excursió.
Per definir el grau de dificultat de la ruta, ens basem en l'edat dels nostres fills: La Berta i l'Aniol de 8 anys.

• narcismargall Nov 4, 2020

Falten waypoints dels llocs de interés