Pla de Busa - Presó del Capolatell - Mirador de la Creu

Photo ofPla de Busa - Presó del Capolatell - Mirador de la Creu Photo ofPla de Busa - Presó del Capolatell - Mirador de la Creu Photo ofPla de Busa - Presó del Capolatell - Mirador de la Creu

April 30, 2023
April 2023

near Sant Llorenç de Morunys, Catalunya (España)

Hem pujat des de la Rectoria de la Selva, a Navès, pel camí de Busa fins a l'aparcament del Mirador de Busa.
Continuem per la pista asfaltada a peu, fins a arribar al segon aparcament, per on passa el camí circular del Pla de Busa. Però en lloc de seguir les indicacions a la dreta o anar recte cap al Rial de Busa, hem tirat cap a l'esquerra per fer més via cap a la Presó de Capolatell o de Busa.
Hem passat pel Mirador de la Vall de Lord, amb una vista magnífica de la Serra d'Ensija, Pedradorca, Port del Compte, Sant Llorenç de Morunys, Pantà de la Llosa del Cavall, Santuari de Lord, etc.
De tornada ens hem acostat a veure el Mirador de la Creu des d'on es pot gaudir d'una vista magnífica de la Vall d'Ora, amb la Rectoria de la Selva i l'Ermita de Sant Martí de les Serres.

Es pot veure el punt de sortida on hem deixat el cotxe

Mirador amb molt bones vistes: Pedraforca, Serra d'Ensija, Pantà de la Llosa de Cavall, Port del Campte, etc...

PictographBridge Altitude 4,284 ft

Entrada a la presó natural del Capolatell