Piton de la Fournaise

August 10, 2022
August 2022

near Roche Plate, Réunion (Réunion)

[Ruta amb gossos]

🔄 Ruta circular des del pàrquing del Pas de Bellecombe fins al Piton de la Fournaise.

⚠️ ATENCIÓ! Fer la ruta al revés, ja que a la pujada vam agafar un camí que no tocava i vam anar entremig de la lava fins a recuperar el camí principal. La baixada la vam fer pel camí que tocava, seguint les marques blanques.

🅿️ Deixem el cotxe al pàrquing del volcà. Cal tenir en compte que la part final de la carretera està en bastant mal estat, ja que no està assfaltada i està plena de bonys. També s'ha de tenir en compte d'anar aviat al matí perquè de seguida queda ple i s'ha d'aparcar al boral de la carretera.

➡️ Comencem la caminada pel voral del cràter que ens portarà fins al Pas de Bellecombe. A l'espai entre el pàrquing i el Pas de Bellecombe hi ha prismàtics i uns punts d'observació del cràter.

➡️ Seguim un camí marcat que no té cap tipus de pèrdua. És un camí ample, marcat amb marques blanques i amb algunes pedres. Al Pas de Bellecombe hi ha uns cartells d'avisos de precaució i una porta.

🌋 A la porta hi ha un cartell que avisa que el volcà està actiu, i que sovint erupciona. Per tant, pot ser que la porta algun dia estigui tancada. Cal consultar la pàgina web del volcà per més informació.

🐶 La ruta no presenta cap dificultat per fer-la amb gossos. Nosaltres en aquest cas no portàvem el nostre, però hem vist gent amb gossos. Caldrà portar aigua per ells, ja que en tot el recorregut no hi ha cap punt d'aigua.