Πίσσια - κορυφή Μεγάλης Ντουσκιας - Κάστρο Οινόης -Σχίνος

Photo ofΠίσσια - κορυφή  Μεγάλης  Ντουσκιας - Κάστρο Οινόης  -Σχίνος Photo ofΠίσσια - κορυφή  Μεγάλης  Ντουσκιας - Κάστρο Οινόης  -Σχίνος Photo ofΠίσσια - κορυφή  Μεγάλης  Ντουσκιας - Κάστρο Οινόης  -Σχίνος

1979
May 26, 2015
May 2015

near Písia, Peloponnese (Greece)

Η διαδρομή εγινε 24-05-2015 με την Ε.Ο.Φ. http://www.eoffisiolatria.gr/
Διαδρομή σημαδεμένη. Το μονοπάτι ξεκινάει αμέσως μετά την πινακίδα που δείχνει το τέλος του χωριού Πίσια που την βρίσκουμε στο δρόμο μετά τα Πίσια προς το Σκίνο. Το μονοπάτι με κίτρινα σημάδια φτάνει ύστερα από 35 40 λεπτά σε στάνη. Από την στάνη παίρνουμε τον δρόμο δεξιά (με σημάδια κόκκινες πινακίδες) και σε 500 μέτρα μπαίνουμε σε μονοπάτι ( αριστερά του δρόμου) πευκόφυτο όπου συνεχίζονται οι κόκκινες πινακίδες. Όταν βγούμε στο ξέφωτο όπου τελειώνουν οι κόκκινες πινακίδες φεύγουμε ίσια επάνω, αφήνοντας αριστερά βράχο. Στον αυχένα βρίσκουμε τα μπλε σημάδια που ακολουθούμε μέχρι την κορυφή. Στην κατάβαση φτάνουμε πάλι στον αυχένα και κατηφορίζουμε με τα μπλε σημάδια προς τα δεξιά. Υπάρχουν 2 – 3 σημεία με πολύ απότομη κλίση που θέλει προσοχή.