Pilio: Agios Onoufrios - Stagiates - Makrinitsa - Koukourava - Agio Onoufrio

Photo ofPilio: Agios Onoufrios - Stagiates - Makrinitsa - Koukourava - Agio Onoufrio Photo ofPilio: Agios Onoufrios - Stagiates - Makrinitsa - Koukourava - Agio Onoufrio Photo ofPilio: Agios Onoufrios - Stagiates - Makrinitsa - Koukourava - Agio Onoufrio

April 28, 2020
April 2020

near Anakasiá, Thessaly (Greece)

*** Βλέπε και φωτό***

Άργησα λίγο την εγγραφή για εδώ... Ξεκινάμε από Άγιο Ονούφριο στο πάρκινγκ, όπου ο δρόμος συνεχίζει παράλληλα με το Μέγα Ρέμα για τον Άγιο Νικόλαο τον Κρεμαστό. Αφού περάσουμε την πρώτη γέφυρα, στη δεύτερη θα βρούμε παλιά ξύλινη ταμπέλα για Σταγιάτες στα δεξιά μας (εδώ ξεκινάει η εγγραφή της πεζοπορίας).

Ανηφορίζουμε τον δρόμο μέχρι εκεί που τελειώνει και συνεχίζει καλντερίμι. Περνάμε και μια μικρή εκκλησία και βγαινουμε σε χωματόδρομο (τον οποίο μπορούμε εξαρχής να πάρουμε αν συνεχίσουμε τον δρόμο από το γεφύρι με την ταμπέλα, θα μας βγάλει εδώ), στον οποίο στρίβουμε δεξιά πάνω.

Στη ταμπέλα για Σταγιάτες ανηφορίζουμε, έχοντας το καραγιαπί στα αριστερά μας. Μόλις φτάσουμε στην επόμενη ταμπέλα για Άγιο Δημήτριο ανηφορίζουμε αριστερά , βγαίνοντας στην εκκλησία στις Σταγιάτες. Εδώ υπάρχει και βρύση.

Οι δυο γνωστές ταμπέλες για Μακρυνίτσα και Πορταριά είναι ακριβώς πάνω στον κεντρικό δρόμο, διαλέγουμε Μακρυνίτσα και ανηφορίζουμε μέχρι την Μόνη Θεοτόκου, όπου υπάρχει σήμανση να πάμε απτόν χωματόδρομο. Στο τέλος έχει πάλι ταμπέλα και προχωράμε στενό μονοπάτι μέχρι την ξύλινη γέφυρα στο Μέγα Ρέμα. Υπέροχο σημείο, δροσιά, καταρράκτες, μικρή βιβλιοθήκη (!) και κουτί εντυπώσεων.

Ανηφορίζοντας και πάλι μονοπάτι, βγαίνουμε στο άσυλο ανηλίκων Μακρυνίτσας και στρίβουμε αριστερά στο κεντρικό δρομο. Στο πάρκινγκ κατεβαίνουμε για Κουκουράβα και στην εκκλησία πάνω στην στροφή μπαίνουμε ξανά στα καλντερίμια, φτάνοντας τελικά στην αρχή της Κουκουράβας.

Η πινακίδα με αριστερά στον δρόμο που ξεκινάει και προστατευτική μπάρα, έχει το σήμα με τους πεζοπόρους και το παίρνεις. Καταλήγεις στον Άγιο Νικόλαο τον Κρεμαστό, ένα μικρό εκκλησάκι χτισμένο στον βράχο. Κατεβαίνουμε παράλληλα με το ποτάμι και ολοκληρώσαμε την κυκλική διαδρομή (υπόψην αν ξεκινήσαμε από το πάρκινγκ, στη επιστροφή φαίνεται ότι στρίψαμε στην πρώτη γέφυρα δεξιά και καταλήξαμε από την συνοικία πάλι πίσω στο παρκινγκ)