Picu Pienzu dende'l Fitu

January 30, 2024
January 2024

near La Vita, Asturias (España)

DATOS BÁSICOS:
Tiempu d'ascensu = 1h 52min
Tiempu de descensu = 1h 44min
Tiempu total = 4h 24min
Desnivel: 657 m.

DESCRIPCIÓN:
Decidimos acercanos de nuevu hasta'l Fitu pa subir la cima del Pienzu. Antes que na, tuvimos que dexar el coche un poco más abaxu del llugar habitual, por culpa del petazu xente que hai últimamente...

Ya nel mesmu Altu del Fitu, garramos el camín hacia la derecha y atravesamos un pequeñu pinar. Seguimos caminando ensin pérdida hasta la vega de Bustacu. A partir de aquí, seguimos la pindia pista que nos lleva hasta el Colláu Beluenzu.

Dempués, empezamos la subía al Picu, sin excesiva prisa. Tras unos cuantos zigzags facemos cumbre y comemos el bocadiellu.

El camín de vuelta fáese pol mismu llugar que el de subida (aunque hai varios caminos alternativos que conducen al aparcamientu típicu).

La ruta ye recomendable, nun tien mayor complicaición, eso sí, nun ye caminar pola calle Uría.