Picorandan i Puig Pelat

August 17, 2019
March 2019

near Capafonts, Catalunya (España)

Picorandan i Puig Pelat

by Ovelleta | març 30, 2019 | Cims | 0 comments

Arribem per la TV-7091 des de Gallicant, agafem la T-704 i ens desviem per la TV-7041 direcció a Capafonts. De seguida, en el coll de la carretera, trobem un àrea per aparcar el cotxe. Aquí comença la pista de pujada.

Seguim la pista pel bosc fins arribar a un creuament, continuem tot recte fins la meseta des d’on es pot veure el Picorandan. La pista de la dreta també es pot seguir però no passa pel Picorandan. Pujem seguint el cercat fins la meseta. Seguim la senda que es desvia cap a l’esquerra i de seguida arribem a pujar les roques. En el cim només hi ha una fita indicadora del cim. Hi ha una molt bona vista de total la vall on es troba Capafons.

Retornem a la senda per anar a la bifurcació i ara continuar per la dreta. Seguim la senda fins arribar a sortir a la pista. Ara hem de seguir-la durant uns quilòmetres. Cal tenir en compte que poden passar bicicletes i hi ha punts on el amí és molt estret.