Pica d'Estats Etapa 1: L'Artiga-Refugi de Pinet

Photo ofPica d'Estats Etapa 1: L'Artiga-Refugi de Pinet Photo ofPica d'Estats Etapa 1: L'Artiga-Refugi de Pinet Photo ofPica d'Estats Etapa 1: L'Artiga-Refugi de Pinet

September 10, 2023
September 2023

near Marc, Occitanie (France)

Deixem el cotxe a l'aparcament de l'Artigue, on hem estat de sort de poder deixar el cotxe perque estava petadíssim, com ho deu estart la majoria de caps de setmana si fa bon temps. El camí segueix marques de GR i marques groguies i està molt fressat. S'enfila pel bosc uns 500 metres de desnivell i en sortir-ne, arribats als Orris de Nouzère (baraqueta de pedra), prenem el camí de la dreta, deixant el que arriba per l'esquerra per la baixada. Seguim guanyant desnivell fora del bosc i no veiem el Refugi fins que hi arribem. Hi ha una balissa que suposo que si s'arriba de nit de fer de guia. Hem reservat prèviament a través de la web fent una paga i senyal.

Anem trobant alguns cartells indicadors

Intersecció de camins on aprofitem per fer un glop

PictographMountain hut Altitude 7,135 ft

A diferència dels Parc Naturals de Catalunya, no està prohibit el bany, tot i que els efectes deuen ser els mateixos i per tant si anem plens de crema solar, millor no ens hi posem.