Pica del Canigò pels Estables.

August 12, 2014
June 2013

•   2.7 1 review

near la Clapera, Languedoc-Roussillon (France)

Pujada a la Pica del Canigó per Prats de Molló, es pot pujar per la pista, La Presta, amb vehicle fins els estables (Col de la Regine).

• Photo of Akhim
    Akhim May 19, 2018

Molt bona nit, Jaume.cat,
    M'interesaria de saber, si la pista que va de Prats de Molló fins Els Estables, ès apta per qualsevol vehicle,.

moltres gràcies.

• Photo of xualbeh
    xualbeh Jul 30, 2019

La pista als Estables està força trencada. No hi ha forts pendents i és ampla com per no patir massa amb transit contrari, però cal un cotxe molt aixecat com a mínim.
    Sobre la ruta... Dir que llevat del tram d'aproximació al Cim, on s'enganxa el GR de Mariailles, quasi tot és fora pista o entre fites sense sender, pedregós o "pel dret". No és tècnic però atenció si fa mal temps o hi ha boira perquè seria fàcil perdre's o relliscar. Per la resta, vistes espectaculars i soledat. Una ruta alternativa a les habitualment congestionades del Canigó.

• Photo of Jaume.cat
    Jaume.cat Dec 9, 2021

Nosaltres la baixada la varem fer de nit amb la flama del Canigó 😬