Pic Malagueta (1064) - P.N.Serra Malagueta / Illes de Cabo Verde

Photo ofPic Malagueta (1064) - P.N.Serra Malagueta / Illes de Cabo Verde Photo ofPic Malagueta (1064) - P.N.Serra Malagueta / Illes de Cabo Verde Photo ofPic Malagueta (1064) - P.N.Serra Malagueta / Illes de Cabo Verde

December 1, 2019
September 2019

near Fundura, Santa Catarina (Republic of Cabo Verde)

Data: 18-9-19

Temps total sense aturades: 2h23', ritme pausat/lent.
Alçada màxima: 1064 m.

Des de l'entrada al Parc Natural de Serra Malagueta (illa de Santiago, Illes Cabo Verde), es segueix la pista empedrada.
Al finalitzar aquesta, se segueix per la mateixa però de terra vermellosa. Després d'una suau pujada, arribem a la caseta del parc on hi ha un berenador amb taules i cadires. Només cal seguir un corriol, no gaire clar, fins el cim del pic Malagueta (1064).
El recorregut de tornada és el mateix que el de pujada.

Pots veure una descripció del recorregut més acurada i un munt de fotos, entrant en el meu blog 'El BuscaRacons', prement en 'veure més'.

PictographCampsite Altitude 3,384 ft

Deixem la pista per seguir en mig de la vegetació, sense corriol, fins dalt de la carena.