Pic dels Moros - Circular des del pàrquing de La Calma

Photo ofPic dels Moros - Circular des del pàrquing de La Calma Photo ofPic dels Moros - Circular des del pàrquing de La Calma Photo ofPic dels Moros - Circular des del pàrquing de La Calma

2088
August 2, 2021
August 2021

•   4.3 1 review

near Font-Romeu-Odeillo-Via, Occitanie (France)

Pic dels Moros des del pàrquing de La Calma de l'estació de Font-Romeu. Hi ha una alternativa sortint d'un pàrquing anterior al de La Calma. Totes dues versions estan bé per fer en dies no molt assolellats d'estiu (hi toca força el sol). Si es vol fer a l'hivern amb raquetes o amb grips, és millor fer-la des de La Calma mateix, perquè hi ha itineraris marcats per a vianants que no molesten les persones que fan esquí de fons.
Un cop arribeu al refugi de La Calma, s'encara el camí pel bosc cap a unes planúries on sovint hi pasturen cavalls i vaques. A la dreta veureu el massís del Carlit, al davant, us anireu acostan a panoràmiques de la Cerdanya baixa. Un cop gireu a l'esquerra per encarar el Pic dels Moros ja guanyareu lentament alçada fins al Pic dels Moros. És un pic que paga la pena, perquè amb poc esforç tindreu unes vistes privilegiades de l'alta i la baixa Cerdanya, des del Canigó a la vostra esquerra fins el final de la serra del Cadí a la vostra dreta. També és molt habitual que hi hagi parapents amenitzant encara més les vistes. Excepte un parell de trossos curts, el retorn és tot seguint un camí que fa una baixada molt agradable.

• Photo of pere canyadell
    pere canyadell Aug 7, 2022

Ruta fàcil però molt distreta