Pic del Canigó desde Vernet-les-Bains, circular

Photo ofPic del Canigó desde Vernet-les-Bains, circular Photo ofPic del Canigó desde Vernet-les-Bains, circular Photo ofPic del Canigó desde Vernet-les-Bains, circular

August 7, 2018
August 2018

•   4.8 2 Reviews

near Vernet-les-Bains, Occitanie (France)

Ruta exigent per un dels pics més emblemàtics del Pirineu. Nosaltres hem corregut algun tram del principi i la baixada, si es fa tota caminant el temps pot elevar-se a unes 10 hores. La dificultat dependrà també del nostre estat de forma, la considero difícil per la distància i el desnivell.

Aparquem al carrer dels banys de Vernet cap a les 8 del matí i revisem les motxilles que hi hagi 1,5 litres d’aigua, menjar, paravents etc. Hi ha algun punt d’aigua tant a la pujada com a la baixada, important si fa calor com avui.

En aquest recorregut hem trobat poca gent tot i ser mes d’agost, és una bona opció si es vol tranquil•litat. L’únic tram més concorregut ha sigut el cim i el primer tros de baixada direcció al refugi de Cortalets, la resta hem anat gairebé sols.

El tram més tècnic és l’arribada al cim, a la xemeneia, cal dir que pujar-la és més fàcil que baixar-la, he vist gent que baixava que patia per la sensació de vertigen i la pendent. Pujant doncs cap problema, una petita grimpada fàcil amb la roca fiable per poder-s’hi agafar.

La baixada també és exigent, cal tenir en compte els més de 2000 metres de desnivell, el cansament de la pujada, i el terreny, és tot corriol pedregós fins pràcticament l’arribada a Vernet. A disfrutar-ho!

St. Martí del Canigó

Refugi i font

• Photo of isacarretero
    isacarretero Aug 15, 2020

Hem acabat molt cansats però satisfets. L’hem fet en 2 dies i 2 nits (de dimarts tarda a dijous matí).

• Photo of Xrunning⛰
    Xrunning⛰ Aug 15, 2020

Felicitats isacarretero! 👏🏼👏🏼👏🏼
    Molt bona opció la de fer el recorregut en 2 dies! 👌🏼
    Salut i a descansar!

• Photo of Cris_Paco
    Cris_Paco Jul 15, 2023

L'hem fet!!! 8h 20m amb una bona calorada baixant,una circular molt molt xula la veritat, bastant durilla pel desnivell però molt bonica!! Moltes gràcies per compartir 😘

Molt ben senyalitzat

• Photo of Xrunning⛰
    Xrunning⛰ Jul 15, 2023

Wow felicitats Cris_Paco!! 👏🏼👏🏼👏🏼
    Gràcies a vosaltres pel comentari i la valoració!