Pic de Ventolau per l'estany de la Gola.( 2.852 mts.)

Photo ofPic de Ventolau per l'estany de la Gola.( 2.852 mts.) Photo ofPic de Ventolau per l'estany de la Gola.( 2.852 mts.) Photo ofPic de Ventolau per l'estany de la Gola.( 2.852 mts.)

1941
August 18, 2016
August 2016

•   4.7 1 review

near Servi, Catalunya (España)

Des de Esterri d'Àneu anem cap al poble de Cerbi. Una mica abans del poble comença l'estreta pista forestal seguin el riu fins al aparcament on començarem la caminada.
Del aparcament per la pista tancada al trànsit vorejant el Pla de Sartari arribem a la cascada, aquí comença un corriol que en siga saga arribem al refugi i a l'estany de La Gola.Fem el tom a l'estany i pugem per sobre dels tres Estanys cap al coll de Ventolau i per una forta pendent sense cap dificultat arribem al Pic de Ventolau.
Espectaculars vistes.
La tornada la fem pel mateix lloc i vorejant els tres estanys baixem a l'estany de Ventolau per anar a buscar la desembocadura i agafar el corriol que ens durà a solta el refugi de la Gola per on hem pujat.

Coll del Ventolau

Pic de Ventolau

Refugi de la Gola

• Photo of martih
    martih Oct 7, 2018

Una ruta excepcional de les millors que he fet, impressionants tots els llacs
    Molt ben referència, gràcies per compartir-la

• Photo of Parc Natural de l'Alt Pirineu
    Parc Natural de l'Alt Pirineu Apr 20, 2021

Tingueu en compte que aquesta ruta passa per una zona de fauna sensible, d'espècies amenaçades i protegides del nostre territori. Preguem el màxim silenci al llarg de tot el seu recorregut i no sortir del camí senyalitzat. Si porteu gos, ha d’anar lligat en tot moment. Si trobeu un niu, no el toqueu, allunyeu-vos-en ràpidament i aviseu al Parc Natural de l’Alt Pirineu (973 622 335 o pnaltpirineu@gencat.cat). Recordeu que el bany està prohibit als estanys d’alta muntanya. Les cremes solars, els repel·lents d’insectes i/o les toxines presents a la nostra pell afecten de forma severa els amfibis. Entre tots i totes podem ajudar a la seva conservació!