Pic de Monturull-Torre dels Soldats i Pic Negre d'Urgell

Photo ofPic de Monturull-Torre dels Soldats i Pic Negre d'Urgell Photo ofPic de Monturull-Torre dels Soldats i Pic Negre d'Urgell Photo ofPic de Monturull-Torre dels Soldats i Pic Negre d'Urgell

October 14, 2017
October 2017

•   3 2 Reviews

near Engordany, Escaldes-Engordany (Andorra)

Sortida a la carretera de la Comella. Pujar al refugi de Perafita i seguir el camí fins al port de Perafita per tot seguit pujar al pic de Monturull. En aquest punt es disfruta de una molt bona vista sobre els estanys de la Pera, Vall de Perafita i Vall de Claror. A partir d'aquest punt i fins al pic Torre dels Soldats cal anar amb compte, la pendent es pronunciada i l'ascens a la Torre dels Soldats demana de l'ajuda de les mans en algún tros de la cresta. A partir del pic de la Torre dels Soldats el camí es fàcil. Anem cap al Pic Negre d'Urgell i agafem un corriol que ens porta al refugi de Claror. Fem una parada al refugi per dinar i reposar una mica. Desprès agafem el camí que passa per la barraca de Claror fins a trobar el camí de pujada. Gran jornada de muntaya.

• Photo of angelm4n
    angelm4n Oct 6, 2018

Gràcies per aquesta ruta. La hem fet avui i ens ha encantat el recorregut i l'entorn. Bones explicacions i el track es pot seguir sense problemes.

• isebhar Nov 6, 2021

L'explicació la fas en sentit contrari al del track. Volia evitar la cresta i me l'he menjat smb patates