Φίλυρο ( Τέρμα Λεωφορείου 64-Πρ.Ηλιας-Διασταύρωση) Thessaloniki Trail

46 minutes
December 1, 2020
December 2020

near Fíliro, Central Macedonia (Greece)

📌Αρχή της διαδρομής το τέρμα της γραμμής 64 του ΟΑΣΘ στο Φίλυρο
[Από εδώ ξεκινάει και η διαδρομή για το Πλατανόρεμα-Ρέμα Μύλων -Ευκαρπία].

🚶‍♂️Προχωράμε στον κεντρικό δρόμο προς την είσοδο του χωριού [οδός Δερβενίου] και στα 100 μέτρα στρίβουμε αριστερά [Χωματόδρομος] στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως. Διασχίζουμε τον δρόμο [άσφαλτος] , και φτάνουμε στο γήπεδο Φιλύρου , όπου και ξεκινάει το μονοπάτι για τον Πρ.Ηλία μέσα σε εκπληκτικό δάσος από δρύς.
Μετά από το παρεκκλήσι ακολουθάμε για 10 λεπτά χωματόδρομο, που μας βγάζει σε διασταύρωση.[είσοδος για το Στρατόπεδο.]

👉 Εδώ έχουμε την δυνατότητα είτε να συνεχίσουμε απέναντι [χωματόδρομος] για Ασβεστοχώρι είτε να στρίψουμε δεξιά μας [άσφαλτος] και να επιστρέψουμε στο Φίλυρο από τον δρόμο 3 Πλατάνια.

🚌 Για να ξεκινήσουμε την διαδρομή μας και να επιστρέψουμε μπορούμε να πάρουμε το λεωφορείο 64 για Φίλυρο.