Photo ofPhaselis Antik Kenti- Zeynep Koyu- Alacasu Koyu- Çamyuva- Kiriş- Idyros Antik Kenti- Kemer (kamp yüklü) Photo ofPhaselis Antik Kenti- Zeynep Koyu- Alacasu Koyu- Çamyuva- Kiriş- Idyros Antik Kenti- Kemer (kamp yüklü) Photo ofPhaselis Antik Kenti- Zeynep Koyu- Alacasu Koyu- Çamyuva- Kiriş- Idyros Antik Kenti- Kemer (kamp yüklü)

April 23, 2023
April 2023

near Çamyuva, Antalya (Türkiye)

robinson otel ormanı telle kapattığı için sahile geçiş yapamadım.tel örgü nedeniyle çalılarda bacaklarım çizikten perişan oldu, çok zaman kaybettirdi. çamyuva ve kiriş full sahil yürüyüp çalıştepeye tırmanıp ıdyros antik kenti üzerinden kemer e inme planım olsada sağanak yağış nedeniyle risk almadım. ayrıca çamyuvada otel bölümlerinde sahil gasp edilmiş durumda. kiriş rixos otel sahil üzerinden ormana bir bağlantının olup olmadığına emin değilim, haritalarda otelin geçişi kapattığı net gözüküyor. robinson oteldeki tel engeli deneyimi nedeniyle ikinci bir riske girmek istemedim. fırsatım olduğunda kemer üzerinden başlayıp Idyros Antik Kenti, çalıştepeden rixos üzerinden full sahil gitme planım var yine robinson otel üzerinde yol tel nedeniyle kesilecek. sahil ve ormanlarda otellerin tüm alanı kapatmasına bir çözüm bulunması gerekiyor. bazı alanlarda özel mülk deyilip sahilin kapatılması da başka bir mevzu. özgür kalan sahillerin birinde rastladığım durum son fotoğrafta göründüğü gibi arabalarıyla denize kadar gelmeleri de ayrı bir medeniyetsizlik. doğaya çöp atan tüketen bir kesim var maalesef. bu sahil dışında sahile sahip çıkıp ruhunu ortaya koyan doğa severlerimiz, kamp ve pikniği doğru yapan kesim de yok değil.