Φάρμακας διασχιση

October 9, 2016
October 2016

near Exokhí, Peloponnese (Greece)

Aρχη διαδρομης (δεν υπαρχουν σημαδια) απο τον προφητη Ηλια, στο διασελο λιγο μετα την Εξοχη. Η διαδρομη ακολουθει ποτε την κορυφογραμμη και ποτε λιγο πιο κατω απο αυτην, με λιγη σκια, σε αραιο δασος απο κεδρους και βουνοκυπαρισσα. Περναει πανω απο την Εξοχη και μετα απο μια κορυφη με κολωνακι, συνεχιζει σε λακκες και σχετικα ομαλο πεδιο και μετα βρισκουμε το τελος του αρκετα αποτομου μονοπατιου που ανεβαινει απο Αγιο Νικολαο, λιγο πριν την τελευταια ανηφορα πριν την κορυφη Αβυζες. Πολυ ομορφη θεα απο την δασομενη κορυφη, βλεπεις Λυρκειο, Τραχυ, Σκιαθις, Ντουρντουβανα, Χελμο, Ζηρεια, Ελικωνα, Γερανεια κλπ. Απο εδω μεχρι την Μεγαλη βρυση (υπαρχουν αραια σημαδια) καταβαση σε δροσερο ελατοδασος. Η Μεγαλη Βρυση Οκτωβρη μηνα δεν ετρεχε νερο, αλλα λιγο πιο διπλα, το μαυρο λαστιχο εχει μια ενωση (το ενα μπαινει μεσα στο αλλο), τα χωριζεις και τρεχει νερο. Απλα αν ξεδιψασεις το ξαναενωνεις. Συνεχεια σε χωματοδρομο μεχρι το διασελο πανω απο το Γυμνο. Απο κει αφηνουμε το χωματοδρομο και πιανουμε μονοπατι μεσα απο την ρεματια, περναμε απο πηγη που εχει το ιδιο κολπο με την Μεγαλη Βρυση και συνεχιζουμε μεχρι το τερμα της διαδρομης στο Γυμνο. Η διαδρομη εγινε με τον Ορειβατικο του Ο.Τ.Ε.

Αρχη διαδρομης- Προφητης Ηλιας.

Μια κορυφη του Φαρμακα πανω απο την Εξοχη.

Αβυζες 1615 m. Ψηλοτερη κορυφη του Φαρμακα.