Φαράγγι των Μύλων

November 26, 2022
October 2022

near Yeoryítsion, Peloponnese (Greece)

Μια παραμυθένια διαδρομή, 8,5 χλμ, κατάλληλη και για αρχάριους με καλή φυσική κατάσταση, καθώς επίσης και παιδιά από 12 ετών και άνω!
Προορισμός μας το Γεωργίτσι, γνωστό και ως "Το Μπαλκόνι του Ταΰγετου", που κοιτάζει από ψηλά την Λακωνική πεδιάδα.
Ξεκινώντας από εκεί λοιπόν, μπαίνουμε στο δασικό δρόμο και ξεκινάμε την πεζοπορία μας για το Φαράγγι του Κάρδαρη ή αλλιώς το Φαράγγι των Μύλων, ένα μέρος κατάφυτο από φτέρες, καστανιές και βελανιδιές.
Πρόκειται για μία διαδρομή με δροσιά, ήπια κατηφορική μήκους 8,5 χλμ. που κινείται δίπλα στο ποτάμι. Σύμμαχος μας κάποιες κατασκευές που διευκολύνουν τα λίγα εύκολα τεχνικά περάσματά μας.
Καταλήγουμε στο γραφικό Καστόρειο.

Σύνολο διαδρομής: 8,500μ.

Διάρκεια πεζοπορίας: 3,5 ώρες
Συνολική ανάβαση: 169μ.
Συνολική κατάβαση: 564μ.
Η διαδρομή αυτή ιδανικά πρέπει να γίνει τέλος φθινοπώρου, με όμορφους χρωματισμούς φύλλων και χωρίς νερό μέσα στο φαράγγι.
(Δεν ενδείκνυται για υψοφοβικούς - ακροφοβικούς.)