Φαράγγι - Σπήλαιο Θεοτικό, Δρυμώνας Αιτωλοακαρνανίας

Photo ofΦαράγγι - Σπήλαιο Θεοτικό, Δρυμώνας Αιτωλοακαρνανίας Photo ofΦαράγγι - Σπήλαιο Θεοτικό, Δρυμώνας Αιτωλοακαρνανίας Photo ofΦαράγγι - Σπήλαιο Θεοτικό, Δρυμώνας Αιτωλοακαρνανίας

June 6, 2021
September 2020

near Drymónas, West Greece (Greece)

Το ποτάμιο σπήλαιο - φαράγγι Θεοτικό βρίσκεται σε ρέμα δυτικά του χωριού Δρυμώνας Αιτωλοακαρνανίας. Διαρρέεται απο το Χαλικιώτικο ρέμα που χύνεται στον παραπόταμο στον Εύηνου ποταμού Φιδάκια. Εχει νερό όλο τον χρόνο.
Στην έξοδο του χωριού Δρυμώνας Αιτωλοακαρνανίας προς Αγ. Τριάδα, στην στροφή Δ1 όπου είναι το μνημείο αγωνιστών 1821, αφήνουμε τον ασφαλτόδρομο και ακολουθούμε τον χωματόδρομο για περίπου 2,5 km μέχρι την αρχή του μονοπατιού Δ2. Εκεί υπάρχει πινακίδα που δείχνει στο μονοπάτι. Υπάρχουν πινακίδες και σήμανση σχεδόν σε όλη τη διαδρομή. Κάποια στιγμή φτάνουμε σε ένα μεγάλο δέντρο με σημάδι πάνω του, μετα περνάμε απο ένα ρέμα που δεν εχει νερό το καλοκαίρι και ακολουθούμε το μονοπάτι μέχρι κάποιο ξέφωτο. Προσέχουμε να δούμε την πινακίδα και η διαδρομή έως το σπήλαιο είναι τωρα μέσα σε έλατα. Μόλις φτάσουμε κοντά στο ποτάμι και ακούγεται ο ήχος του νερού πηγαίνουμε αριστερά σε κατηφορικό μονοπάτι και φτάνουμε στην κορυφή του σπηλαίου. Στο ποτάμι κατεβαίνουμε απο αποτομη κατηφόρα μήκους περίπου 10 μέτρων. Υπάρχει σχοινί για να κρατηθούμε. Το σπήλαιο διαρρέεται απο τον ποταμό. Μετά την είσοδο του ποταμού, μέσα στο σπήλαιο σχηματίζεται μικρή λιμνούλα βάθους περίπου 0,5 μέτρων. Μπορεί αν η ποσότητα νερου είναι αυξημένη το βαθος να ειναι μεγαλυτερο. Μέσα στο σπήλαιο υπάρχουν κάποιοι σταλακτίτες ενώ τρέχει νερό απο την οροφή σε πολλά σημεία. Μετα την έξοδο δεξιά υπάρχει μια εσοχή σαν μικρη σπηλιά. Πάνω απο την οροφή του σπηλαίου υπάρχει ένα τεράστιο δέντρο.