Φαράγγι Φόνισσας (Κάτω Λουτρό Κορινθίας)

Photo ofΦαράγγι Φόνισσας (Κάτω Λουτρό Κορινθίας) Photo ofΦαράγγι Φόνισσας (Κάτω Λουτρό Κορινθίας) Photo ofΦαράγγι Φόνισσας (Κάτω Λουτρό Κορινθίας)

May 31, 2016
May 2016

•   4.7 1 review

near Áno Kamárion, Peloponnese (Greece)

Η καταγραφή της διαδρομής έγινε με Ipad και μετά την είσοδο στο φαράγγι το ίχνος είναι κατα προσέγγιση ή και λαθεμένο.
Το φαράγγι διαρρέει το ρέμα Φόνισσα που εκβάλει μεταξύ των χωριών Καμαρίου και Κάτω Λουτρό Κορινθίας. Το φαράγγι είναι πολύ στενό. Στην διαδρομή αυτή έφτασα μέχρι την σκοτεινή σπηλιά που υπάρχει (στο σημείο αυτό το φαράγγι είναι κλειστό απο πάνω και δεν υπάρχει φως).
Η πρόσβαση γίνεται λόγω έργων που γίνονται στην Εθνική οδό απο την παραλιακή οδό Ξυλοκάστρου Καμαρίου. Μετα το καμάρι στρίβουμε προς Παναγία Κορφιώτισσα και μόλις φτάσουμε σε χωματόδρομο παράλληλο με την Εθνική τον ακολουθούμε μέχρι να φτάσουμε στον χώρο χωματουργικών εργασιών περίπου 500μ απο το φαράγγι. Παρκάρουμε εκεί και συνεχίζουμε για 200μ μέσα στο ρέμα ώσπου να φτάσουμε σε φράγμα. Ανεβαίνουμε το φράγμα απο δεξιά και συνεχίζουμε. Στα 200μ περίπου είναι η στενή είσοδος του φαραγγιού.
Σε προηγούμενη ανάρτηση (Χειμερινούς μήνες) http://el.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=12709993 είχαμε φτάσει μέχρι λίγο μετα την την είσοδο του φαραγγιού, όπου υπήρχε δυσκολία στην προσπέλαση. Ο λόγος ήταν μεγάλος λάκος με νερό.
Υπάρχουν 3 εμπόδια για άτομα χωρίς εξοπλισμό. Το πρώτο είναι αυτό που προανέφερα λίγο μετα την είσοδο.
Το δεύτερο είναι ένας μεγάλος βράχος που φράζει το φαράγγι (100μ περίπου απο την είσοδο) και στο αριστερό μέρος υπάρχει λάκος με νερό και ένα μικρό καταρράκτη. Με λίγη προσπάθεια μπορεί να το περάσει κάποιος απο δεξιά περνώντας μέσα απο μία τρύπα αφού πρώτα σκαρφαλώσει 1-2 μ.
Το 3ο εμπόδιο είναι μέσα στην σκοτεινή σπηλιά και είναι παρόμοιο με το 2ο. Η διαδρομή αυτή σταμάτησε εδώ. Ισως σε καλοκαιρινούς μήνες που το νερό είναι λιγότερο να είναι δυνατή η προσπέλαση.
Σε επίσκεψη στις 13-7-2016 δεν υπήρχε καθόλου νερό και έτσι το 3ο εμπόδιο προσπεράστηκε. Η διαδρομή σταμάτησε μετα την σκοτεινή σπηλιά σε σημείο όπου υπάρχουν δύο τεράστιες πέτρες. Κάποιες φωτογραφίες είναι απο την επίσκεψη αυτή

Φράγμα

PictographCar park Altitude 0 ft

Στάθμευση αυτοκινήτου

Στενό σημείο εισόδου στο φαράγγι