ΦΑΡΑΓΓΙ ΛΟΥΣΙΟΥ Μονη Προδρομου -Μονη Φιλοσοφου

Photo ofΦΑΡΑΓΓΙ ΛΟΥΣΙΟΥ Μονη Προδρομου -Μονη Φιλοσοφου Photo ofΦΑΡΑΓΓΙ ΛΟΥΣΙΟΥ Μονη Προδρομου -Μονη Φιλοσοφου Photo ofΦΑΡΑΓΓΙ ΛΟΥΣΙΟΥ Μονη Προδρομου -Μονη Φιλοσοφου

July 12, 2022
July 2022

near Stemnítsa, Peloponnese (Greece)

Ενα απο τα πιο δημοφιλή μονοπάτια της περιοχής είναι αυτό που συνδέει της μονές Προδρόμου και Φιλοσόφου. Μονοπάτι ξεκάθαρο αλλά και με άριστη σήμανση, σκιερό στο μεγαλύτερο μέρος του.
Από το πάρκινγκ της μονής Προδρόμου ακολουθούμε αρχικά το χωματόδρομο και στη συνέχεια το κατηφορικό μονοπάτι και σε 800μ φτάνουμε στο εντυπωσιακό μοναστήρι που είναι χτισμένο μέσα σε βράχο με αρνητική κλίση.
Μετά από λίγο το μονοπάτι χωρίζεται: αριστερά για αρχαία Γόρτυνα και δεξιά για μονή Φιλοσόφου το οποίο και ακολουθούμε. Κατηφορική πορεία μέχρι τη μεταλλική γέφυρα σε εκπληκτικής ομορφιάς σημείο πάνω από το Λούσιο και στη στη συνέχεια ανηφορίζουμε για Φιλοσόφου.
Η επόμενη διασταύρωση μονοπατιών μας οδηγεί αριστερά στην παλαιά μονή Φιλοσοφου (καταγραφηκε στην επιστροφή) και δεξιά στη νέα μονή. Από εδω το μονοπάτι δίνει τη θέση του σε πλακόστρωτο καλντερίμι και στη συνέχεια σε περίπου 250 σκαλοπάτια με αρκετά απότομη κλίση. Επιστροφή από τα ίδια.
Πόσιμο νερό και στα 2 μοναστήρια. Συνολικά η διαδρομή δεν παρουσιάζει καμία τεχνική δυσκολία. Χρειάζεται μόνο καλή φυσική κατάσταση για την ανάβαση κυρίως στη Φιλοσόφου.