Φαράγγι Λούσιου - Δημητσάνα - Στεμνίτσα

Photo ofΦαράγγι Λούσιου - Δημητσάνα - Στεμνίτσα Photo ofΦαράγγι Λούσιου - Δημητσάνα - Στεμνίτσα Photo ofΦαράγγι Λούσιου - Δημητσάνα - Στεμνίτσα

October 4, 2019
November 2018

near Márkos, Peloponnese (Greece)

Πρώτα απ'όλα να τονίσω ότι το μονοπάτι περνάει μέσα από την Μονή Παναγίας Φιλοσόφου γιατί εμείς δεν το γνωρίζαμε κι όταν είδαμε ότι το μονοπάτι μας οδήγησε έξω από την πόρτα ενός μοναστηριού μείναμε κομματάκι παγωτό. Για κακή μας τύχη έλλειπαν οι πάντες από το μοναστήρι, εκτός από τον φωνακλά σκύλο, και μιας και δεν θέλαμε να μπούμε απρόσκλητοι σαν τους κλέφτες και να ψάχνουμε δεξιά κι αριστερά είπαμε να ψάξουμε μήπως κάπου χάσαμε το μονοπάτι ή μας διέφυγε κάποια πινακίδα με αποτέλεσμα να ανεβοκατέβουμε τα σκαλιά που υπάρχουν σε αυτό το σημείο της διαδρομής ουκ ολίγες φορές και να αρχίσουν να τεντώνουν και τα νεύρα μας. Κατά τα άλλα είναι μια όμορφη διαδρομή με πολλά ενδιαφέροντα σημεία όπως η προαναφερθείσα μονή, η Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου η οποία είναι χτισμένη μέσα σε βράχο και είναι πραγματικά εντυπωσιακή έτσι όπως φαίνεται να κρέμεται στο κενό. Ακόμα υπάρχει και το μουσείο υδροκίνησης όπου μπορείτε να μάθετε από σχετικά βίντεο πως γίνονταν η βυρσοδεψία παλιότερα, το οποίο κουράστηκα και μόνο που το είδα, πολύ δύσκολα πράγματα. Μπορείτε επίσης να μάθετε πως κατασκεύαζαν το μπαρούτι με το οποίο τροφοδοτούσαν τον αγώνα εναντίον των Τούρκων.