Φαράγγι 'Καλυψούς' (από 'Κόκκινο Νερό')

Photo ofΦαράγγι 'Καλυψούς' (από 'Κόκκινο Νερό') Photo ofΦαράγγι 'Καλυψούς' (από 'Κόκκινο Νερό') Photo ofΦαράγγι 'Καλυψούς' (από 'Κόκκινο Νερό')

February 20, 2022
February 2022

near Kókkinon Nerón, Thessaly (Greece)

Πρόκειται για μία πανέμορφη πεζοπορία που έχει ως προορισμό το φαράγγι της "Καλυψούς" με τον εντυπωσιακό καταρράκτη και τις βάθρες.
Η διαδρομή ξεκινάει από τον ασφάλτινο επαρχιακό δρόμο "Στομίου"-"Αγιοκάμπου" έξω από τον οικισμό του "Κόκκινου Νερού" και πιο συγκεκριμένα από τη θέση "Κολυμπήθρα" των ιαματικών νερών.
Το μονοπάτι είναι διαμορφωμένο και επαρκώς σημασμένο. Διέρχεται μέσα από δασικό τοπίο και στο μεγαλύτερο μέρος του είναι ανηφορικό. Περάσαμε από ένα όμορφο ρέμα, διασταυρωθήκαμε με αγροτικούς δρόμους και καταλήξαμε στο μοναδικού κάλους φαράγγι "Καλυψούς".
Οι φωτογραφίες σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αποτυπώσουν την ομορφιά του καταρράκτη με τις βάθρες στο πανέμορφο αυτό φαράγγι.
Είναι μία διαδρομή που σε εντυπωσιάζει και σε αποζημιώνει τόσο κατά την διάρκεια της πεζοπορίας όσο και με τον τελικό προορισμό της.