Photo ofΠΕΖΟΠΟΡΊΑ ΣΤΙΣ ΠΕΖΟΓΕΦΥΡΕΣ ΤΟΥ ΣΕΙΧ ΣΟΥ (ΚΑΥΤΑΤΖΟΓΛΕΙΟ ΣΤΑΔΙΟ-ΕΞΩΚΛΗΣΙ ΑΓ.ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ-ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ) Photo ofΠΕΖΟΠΟΡΊΑ ΣΤΙΣ ΠΕΖΟΓΕΦΥΡΕΣ ΤΟΥ ΣΕΙΧ ΣΟΥ (ΚΑΥΤΑΤΖΟΓΛΕΙΟ ΣΤΑΔΙΟ-ΕΞΩΚΛΗΣΙ ΑΓ.ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ-ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ) Photo ofΠΕΖΟΠΟΡΊΑ ΣΤΙΣ ΠΕΖΟΓΕΦΥΡΕΣ ΤΟΥ ΣΕΙΧ ΣΟΥ (ΚΑΥΤΑΤΖΟΓΛΕΙΟ ΣΤΑΔΙΟ-ΕΞΩΚΛΗΣΙ ΑΓ.ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ-ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ)

January 21, 2022
January 2022

near Toumba, Central Macedonia (Greece)

Η διαδρομή ξεκινά από την διασταύρωση των οδών Κατσιμήδου και Σκουφά πάνω από το Καυτατζόγλειο στάδιο. Εκεί αρχικά ακολουθούμε την οδό Σκουφά για μερικά δεκάδες μέτρα μέχρι να συναντήσουμε τον πρώτο δρόμο στα δεξιά, αυτόν που πηγαίνει στο Θέατρο Γης. Αυτόν θα ακολουθήσουμε στρίβοντας δεξιά ο οποίος κατευθύνεται προς την περιφερειακή οδό στο ύψος περίπου του κόμβου του Αγίου Παύλου. Αφού προσπεράσουμε στα δεξιά του δρόμου πηγή-ποτίστρα που κλέβει νερό από σωλήνα για τους πυροσβεστικούς κρουνούς συναντάμε μπροστά μας αριστερή στροφή. Εκεί στα δεξιά του δρόμου ξεκινά μονοπάτι που μας οδηγεί στο κεντρικό μονοπάτι Μ3. Στο Μ3 αρχικά με πεζογέφυρα περνάμε ρέμα και μετά μέσω του οχετού για αυτό το ρέμα περνάμε κάτω από τον ασφαλτόδρομο που συνδέει τον περιφερειακό με τον Άγιο Παύλο. Στην συνέχεια το μονοπάτι Μ3 μας οδηγεί σε κοιλαδόγεφυρα του περιφερειακού μέσω της οποίας περνάμε κάτω από τον αυτοκινητόδρομο του περιφερειακού και στην άλλη πλευρά στρίβουμε αριστερά σε μονοπάτι που μας οδηγεί σε αντιπυρική ζώνη. Στην αρχή της ζώνης υπάρχει χωματόδρομος που κινείται παράλληλα με τον περιφερειακό τον οποίο και ακολουθούμε. Λίγο προτού το τέλος του στρίβουμε δεξιά σε μικρό μονοπάτι που μας οδηγεί πάλι στο μονοπάτι Μ3. Διασχίζουμε δασικό δρόμο και συνεχίζουμε στο Μ3 μέχρι να φτάσουμε σε μικρό χωματόδρομο ή καλύτερα μεγάλο μονοπάτι στο οποίο στρίβουμε δεξιά για να οδηγηθούμε απευθείας στο εξωκλήσι του Αγίου Βαιλείου. Εκεί ακολουθούμε τον χωματόδρομο που συνδέει οδικώς το εξωκλήσι με τον ασφαλτόδρομο για το Ασβεστοχώρι. Λίγο προτού τον ασφαλτόδρομο στρίβουμε δεξιά σε μονοπάτι που μας οδηγεί στην τοποθεσία "παράγκες των συνταξιούχων". Συνεχίζουμε στο μονοπάτι που ήδη βρισκόμαστε για να μας οδηγήσει στην αρχή της αντιπυρικής ζώνης που βρίσκεται πάνω από την περιοχή αυτή. Ακολουθώντας την αντιπυρική ζώνη σε μόλις μερικά εκατοντάδες μέτρα βρίσκουμε στα δεξιά καλύβα με πάγκο για βάρη. Λίγο δεξιότερα μέσα στο δάσος συναντάμε ερείπια από άλλη καλύβα και μετά μονοπάτι που μας οδηγεί σε άλλη αντιπυρική ζώνη, στην Α44. Την ακολουθούμε στην κατηφορική της πορεία και λίγο προτού το τέλος της συναντάμε δασικό δρόμο στον οποίο στρίβουμε δεξιά. Σε λίγο συναντάμε μονοπάτι που διασχίζει τον δασικό δρόμο, το Μ2 στο οποίο ακολουθούμε την αριστερή του κατεύθυνση, την κατηφορική. Αυτό κινείται κατά μήκος ξερού ρέματος το οποίο και θα διασχίσουμε αρκετές φορές με την βοήθεια ξύλινων πεζογέφυρων μέχρι να φτάσουμε σε δασικό δρόμο. Εκεί το Μ2 τον διασχίζει και συνεχίζει την κατηφορική του πορεία στην απέναντι πλευρά του δρόμου. Πλησιάζοντας στην περιφερειακή οδό εγκαταλείπουμε το Μ2 και συνεχίζουμε ευθεία μέχρι να συναντήσουμε μικρό χωματόδρομο στον οποίο στρίβουμε δεξιά στην ανηφορική του πορεία και σε λίγα μέτρα ξαναστρίβουμε αριστερά σε άλλο μονοπάτι που μας οδηγεί σε δασικό δρόμο στην αρχή αντιπυρικής ζώνης. Στον χωματόδρομο αυτό στρίβουμε αριστερά για να φτάσουμε στην αρχή της ανισόπεδης γέφυρας στον κόμβο της Τριανδρίας στον περιφερειακό. Ακολουθούμε στην άκρη και με προσοχή την ανισόπεδη γέφυρα για να περάσουμε στην άλλη πλευρά του περιφερειακού και να βρούμε στις παρυφές του δρόμου το μονοπάτι που θα μας οδηγήσει στον σταθμό λεωφορείων του ΟΑΣΘ στην Τριανδρία. Εκεί βγαίνουμε στην οδό Κατσιμήδου, δηλαδή στον κάθετο άξονα που συνδέει τον περιφερειακό με την οδό Αγίου Δημητρίου και κατηφορίζουμε σε αυτόν δείχνοντας ιδιαίτερη προσοχή στα αυτοκίνητα. Σε λίγο φτάνουμε στην διασταύρωση των οδών Κατσιμήδου με Σκουφά, εκεί που ξεκίνησε και τώρα ολοκληρώνεται η κυκλική διαδρομή που σας παρουσιάζουμε στο περιαστικό δάσος της Θεσσαλονίκης, μέσω της οποίας γνωρίσαμε μερικές από τις δεκάδες πεζογέφυρες που έχει το δάσος στα διάφορα μονοπάτια του και κατασκευάστηκαν από το δασαρχείο Θεσσαλονίκης όταν έφταξε σε αυτό δασικά πάρκα αναψυχής.