Πέτρα Περαχώρας- Πίσια- Περαχώρα

November 24, 2022

near Óasi, Peloponnese (Greece)

Το μονοπάτι προς την πέτρα ξεκινάει από τον δρόμο του Οσίου Παταπίου (είναι ευδιάκριτο από τον δρόμο).
Περπατάμε στο μονοπάτι μέχρι να βρεθούμε σε χωματόδρομο, τον οποίο ακολουθούμε μέχρι την κορυφή. Στο τέλος του δρόμου προς την κορυφή, ξεκινάει το μονοπάτι για την ανάβαση στην πέτρα, το οποίο είναι σηματοδοτημένο με κόκκινα σημάδια σε πέτρες και δέντρα καθόλη την διαδρομή…ακολουθούμε το μονοπάτι πιστά, προσέχοντας τα σημάδια, για να μην χαθούμε .
Το μονοπάτι σταματάει περίπου 25-30μ κάτω από την κορυφή. Η ανάβαση στην κορυφή της πέτρας απαιτεί αναρρίχηση (την οποία δεν δοκίμασα να κάνω, γιατί δεν έχω εμπειρία).
Έπειτα κατεβαίνουμε από το ίδιο μονοπάτι, στον χωματόδρομο που μας οδήγησε πάνω.
Στρίβουμε δεξιά αντί για αριστερά, κατεβαίνοντας, με προορισμό τα Πίσια.
Περπατάμε σε ένα δρόμο μέσα στο δάσος το οποίο μας βγάζει στην επαρχιακή οδό που ενώνει Περαχώρα με Πίσια…Παίρνουμε αυτόν το δρόμο για να φτάσουμε στην Περαχώρα όπου και τελειώνει η διαδρομή μας.
Η διαδρομή είναι σχετικά μέτριας δυσκολίας, πέρα από κάποια σημεία στο μονοπάτι της Πέτρας, τα οποία έχουν απότομη κλίση.