Peregrinaciò al santuari del cisne - paseo de los monos i altres

Photo ofPeregrinaciò al santuari del cisne - paseo de los monos i altres Photo ofPeregrinaciò al santuari del cisne - paseo de los monos i altres Photo ofPeregrinaciò al santuari del cisne - paseo de los monos i altres

August 20, 2018
August 2018

near Puyo, Pastaza (Ecuador)

Dia molt complet, mati surto a les 8 h. de la catedral de Puyo per fer la peregrinació fins a la virgen del Cisne a 16 km de Puyo que es fa per carretera escoltats de policia, ambulància,... al arribar al trencant del paseo de los monos me’n vaig anar al paseo de los monos que tenen monos i altres animals selvàtics, tot el recorregut a peu el vaig fer per carretera (fins aqui fet a peu ès el track penjat). Després en autobús vaig anar al santuari del Cisne just quant arribava la peregrinació que ara ja eren mols peregrins que s’havien anat afegint pel camí, allà l’arribava de la mare de deu amb cançons aplaudiments i “viva la virgen del cisne la màs bonita,...”, com que son les 14 h. donen un plat per dinar. Vaig agafar un bus fins a Veracruz que feien una demostració de pintura dels cossos (activitat típica de Veracruz) que va estar bè amb pintors forca professionals. Despres vaig arribar fins a Puyo en bus per anar al Malecon ja que feien la “fiesta Amazonia Indòmita” amb diferents grups musicals, a la nit vaig tornar ja que el meu minidepartamen esta molt a prop.
....... ESPAÑOL
Día muy completo, mate salgo a las 8 h. de la catedral de Puyo para hacer la peregrinación hasta la virgen del Cisne a 16 km de Puyo que se hace por carretera escuchados de policía, ambulancia, ... al llegar al cruce del paseo de los monos me fui al paseo de los monos que tienen monos y otros animales selváticos, todo el recorrido a pie lo hice por carretera (hasta aquí hecho a pie ès el track colgado). Luego en autobús fui al santuario del Cisne justo en cuanto llegaba la peregrinación que ahora ya eran moles peregrinos que se habían ido añadiendo por el camino, allí la llegaba de la madre de diez con canciones aplausos y "viva la virgen del cisne la màs bonita, ... ", como son las 14 h. dan un plato para comer. Cogí un bus hasta Veracruz que hacían una demostración de pintura de los cuerpos (actividad típica de Veracruz) que estuvo bien con pintores horca profesionales. Después llegué hasta Puyo en bus para ir al Malecon ya que hacían la "fiesta Amazonia indómita" con diferentes grupos musicales, por la noche volví ya que mi minidepartamen esta muy cerca.