Perduts... Vall de Madriu (AND) a Aransa (CAT)

Photo ofPerduts... Vall de Madriu (AND) a Aransa (CAT) Photo ofPerduts... Vall de Madriu (AND) a Aransa (CAT) Photo ofPerduts... Vall de Madriu (AND) a Aransa (CAT)

September 11, 2022
September 2022

near Urbanització Can Noguer, Escaldes-Engordany (Andorra)

Doncs si, ens hem liat... anavem a fer una ruta per la Vall de Madriu:
Carretera de la Plana
Entremesaigües
Refugi de Perafita
Collada de la Maiana... aquí s'ha torçat
(no hem pogut fer Cabana de l'Estall Serrer, Refugi de Fontverd, Ràmio i tornar a la Carretera de la Plana)

No està massa ben indicat. A partir del refugi de Perafita no hem trobat cap cartell més, només les indicacions del GR blanc-vermell, en molt casos poc visibles (sort d'algunes pedres amuntegades)

Hem anat pujant la Collada de la Maiana... fins a dalt de tot i hem acabat creuant la frontera i baixant fins l'Estany de la Pera, a tocar de les pistes d'esquí de fons d'Arans a la Cerdanya 😅

Per resumir, ruta amb força pujada. Obaga, emmig de bosc i molt maca, passant prop del riu amb un munt de salts d'aigua... fins que ja bastant a munt han aparegut moltíssimes mosques (una 1/2h abans d'arribar al refugi de Perafita) que ens han acompanyat força estona (fins la collada). Moltes i molt pesades.

Després del refugi de Perafita, ja sense arbres, a ple sol hem seguit pujant la collada i no hem vist cap indicació de la cabana de l'Estall Serrer... o sigui que hem acabat ben lluny i trinxats 😁

Però finalment tot ha acabat bé. Una família molt amable ens ha acompanyat fins a La Seu, hem agafat autobús a Escaldes i hem seguit caminant fins el pàrquing de la Vall de Madriu per recollir el cotxe i cap a casa.