Per la falda de Bellmunt

February 9, 2014
February 2014

•   5 4 Reviews

near Torelló, Catalunya (España)

Aquesta ruta està feta pel que en podem dir la "falda de Bellmunt".
Ho hem fet de bon mati, sortint de Torelló amb la idea d'enganxar el Coll de les Gargantes amb el Coll de Duec.

Sortim de Torelló cap a Vilaseca. El que en podem dir "la sortida dels matxos". Anem cap a la casa de Comadebó per agafar el camí que ens porta ràpidament cap a la vall de Saderra.

Anirem cap a les Valls per agafar el camí de les Gargantes.

Un cop a dalt agafem el camí dels Carboners, que ens portarà fins el punt de la carena per enganxar amb el camí que ve del Coll de Duec. Fins a qui és tot pujada i a partir d'aquí comencem el descens.

La baixada la fem, un cop passat el Coll de Duec, per la carretera de Bellmunt passant per la casa de la Redortra fins al Cementiri de St.Pere.

Arribant al Cementiri de St.Pere girem a la dreta per anar pel camí que ens portarà a St.Vicenç, passant per "Can Baleta" i "la Guardia".

Passem per St.Vicenç i ens dirigim cap a la urbanització "el Jolis" i tot seguit cap a l'Av.del Castell de Torelló per arribar a casa just abans de dinar.

Coll de Duec

Les gargantes

• GFC.cat Feb 9, 2014

Es una ruta per fer unes bones cames sense tenir de pujar fins a Bellmunt.

• MarcCAT Feb 9, 2014

jo l'he fet alguna vegada i és una ruta molt bonica

• MarcCAT Feb 24, 2014

• Photo of ignasi&pilar
    ignasi&pilar Mar 27, 2015

Guapa en qualsevol època de l'any

• Photo of Jordi Juvanteny
    Jordi Juvanteny Nov 9, 2020

Una gran matinal en un entorn fantàstic!!