Penyes Alt. Moixeró, Moixeró, Ref. St. Jordi

Photo ofPenyes Alt. Moixeró, Moixeró, Ref. St. Jordi Photo ofPenyes Alt. Moixeró, Moixeró, Ref. St. Jordi Photo ofPenyes Alt. Moixeró, Moixeró, Ref. St. Jordi

August 8, 2023
August 2023

near Bagà, Catalunya (España)

Ruta circular des de Bagà passant per:
- Font de Gréixer
- Pic de roques de ventolana
- Font del Raset
- Coll del Dental
- Refugi Sant Jordi
- Coll d'Escriu
Itinerari, que surt del costat de la carretera a sota del poblet de Greixer. S'enfila per la canal de La Serp fins al Coll Raset, i puja a Penyes altes del Moixeró.
Torna fins al Coll Raset per continuar fins al Pic del Moixeró. segueix per baixar fins el Collet del Moixeró, i agafa el camí que baixa per la banda de Greixer, deixant el de la dreta, que pren en diagonal dikrecció al Coll de Pendis. El camí es força mercat i amb senyal groges, que per dins el bosc, arriba fins al refugi de Sant Jordi per la oart del darrera.
Baixem direcció Emprius, peró prenem el camí que sourt a la nostra esquerra, 50 m. mes avall, per anar fins el Coll d'Escriu, i per la pista, baixar fins a Greixer, i al punt de sortida.

Coll d'Escriu 1503 m.

Collet del Moixeró 1971 m.

Moixeró 2090

Penyes Altes del Moixeró 2276 m.