Πεντέλη - Αγ. Ασώματοι, Σπηλιά Νταβελη, Οδός Λιθαγωγίας

Photo ofΠεντέλη - Αγ. Ασώματοι, Σπηλιά Νταβελη, Οδός Λιθαγωγίας Photo ofΠεντέλη - Αγ. Ασώματοι, Σπηλιά Νταβελη, Οδός Λιθαγωγίας Photo ofΠεντέλη - Αγ. Ασώματοι, Σπηλιά Νταβελη, Οδός Λιθαγωγίας

2015
September 3, 2022
September 2022

•   5 3 Reviews

near Áno Pentéli, Attica (Greece)

Ξεκινάμε από την Παλιά Πεντέλη , από την οδό Αγ.Ασωματων, και μετά από ανηφορική πορεία σχεδόν 50 λεπτών φτάνουμε στο ομώνυμο εκκλησάκι-καταφύγιο. Συνεχίζουμε σε ανηφορικό μονοπάτι για λίγο ακόμα και μετά ξαναμπαίνουμε στον χωματόδρομο για την επόμενη στάση : το Σπήλαιο Νταβέλη . Ήπια διαδρομή έως αυτό το σημειο ... αν εξαιρεθούν 2 αποτυχημένες απόπειρες να κόψουμε δρόμο και αν μειώσουμε λίγο τα χιλιόμετρα.
Μετά λοιπόν από την Σπηλιά της Πεντέλης , και 5λεπτη στάση , αρχίζουμε να "κλείνουμε" την διαδρομή μας κατεβαίνοντας από την πολύ γνωστή πλέον σε όλους οδό Λιθαγωγίας , τον αρχαίο δρόμο μεταφοράς των μαρμάρων από την Πεντέλη στον Παρθενώνα . Τέμνουμε λοιπόν έναν άλλον χωματόδρομο ο οποίος μας βγάζει στην οδό Δεξαμενής και μετά στην οδό Πανός και Διονύσου όπου και η αφετηρία μας .