Pena Trevinca dende Vilanova (Caracochas.com)

Photo ofPena Trevinca dende Vilanova (Caracochas.com) Photo ofPena Trevinca dende Vilanova (Caracochas.com) Photo ofPena Trevinca dende Vilanova (Caracochas.com)

December 9, 2018
December 2017

near Villanueva, Galicia (España)

Todos os anos o clube Montañas de Trevinca organiza unha ruta de montaña para colocar o belén máis alto de Galicia na cima de Pena Trevinca. David e máis eu demos con este grupo de casualidade, queríamos subir e acabamos formando parte do grupo.

Experiencia que non se esquece, gran ruta de montaña que partindo de Vilanova chegamos a Pena Trevinca pola vía do Maluro. A volta será polo Sestil Alto, o Val Meladas, a Mina dos Alemáns e rematamos de novo en Vilanova.

A ruta a pouco que fomos gañando altura foi cubríndose de branco pola neve, non había demasiada como para non poder facela con botas, pero no inverno temos que contar que a cantidade de neve nos impide camiñar sin raquetas. Aínda así sin neve tamén debe ser unha ruta moi fermosa.

Desculpade que non teña máis fotografías, pero un fallo de batería a pouco de comenzar estragoume o plan. Haberá que volver.

Xa nos diredes como vos foi!