pena-roja-la mola d'Andreu-escaleta d'Antolino-Barranc d'en Ferri.

Very difficult
March 27, 2016
March 2016

near Herbés, Valencia (España)

Ruta passant per el mas del Coll,Font de la Mola,mas de villalta,mas de Mascaró,la morranda,la mola de la Pellera."Lo Pí Ramut",l'Escaleta d'Antolino i Barranc d'en Ferri.
hi han molts trossos de senders desapareguts i fa falta una mica d'orientació o bé anar amb un guia qué es conegui el terreno.el temps d'aquesta ruta es una mica llarg degut a la quantitat de gent que hi anaba i també hi han les parades per esmorzar i dinar.

• Photo of xesko
    xesko Mar 29, 2016

Quin encert, just wikiloc m'ha enviat l'enllaç així que:
    hola Josep Miquel, si no m'equivoco vares fer esta ruta en mon germà Jordi i d'altres de Pena-roja, temps enrrera també me'n parlar un company teu de feina, Jordi de st Llorenç d'Hortons amb el que de tant en tant eixim en bicicleta, així que crec que no mos coneixem però segur que xarraríem en molt de gust.
    A vore si coincidim per Pena-roja,