Photo ofΠελοπόννησος, Μεσσηνία κυκλική: Τούμπια - φαράγγι Κοσκάρακα - Μονή Αγίου Νικολάου - Προφ. Ηλίας - Αλτομιρά - Άγιος Γεώργιος Photo ofΠελοπόννησος, Μεσσηνία κυκλική: Τούμπια - φαράγγι Κοσκάρακα - Μονή Αγίου Νικολάου - Προφ. Ηλίας - Αλτομιρά - Άγιος Γεώργιος Photo ofΠελοπόννησος, Μεσσηνία κυκλική: Τούμπια - φαράγγι Κοσκάρακα - Μονή Αγίου Νικολάου - Προφ. Ηλίας - Αλτομιρά - Άγιος Γεώργιος

February 17, 2024
February 2024

near Toúmpia, Peloponnese (Greece)

Η διαδρομή ξεκινά από τη θέση Τούμπια.
Για να πάμε στο σημείο εκκίνησης ακολουθούμε το δρόμο από το χωριό Κάμπος.
Ερχόμενοι από Καλαμάτα, μπαίνουμε στο χωριό. Επάνω στη στροφή υπάρχει βενζινάδικο. Ακολουθούμε τον ασφαλτόδρομο αριστερά και φτάνουμε στο τελείωμα του δρόμου, σαν πλατεία.
Δεξιά υπάρχει δρόμος μόνο για μικρά αυτοκίνητα (λίγο άσφαλτος, λίγο χωματόδρομος) για 1500 μέτρα όπου ξεκινά η διαδρομή.
Το μονοπάτι πάει αριστερά κατηφορικά. Σε λίγο βρίσκουμε χωματόδρομο, περνάμε απέναντι και φτάνουμε στη γέφυρα.
Συναντούμε το καλντερίμι και το ακολουθούμε ως τον Άγιο Νικόλαο (εδώ έχει νερό).
Ακολουθούμε το χωματόδρομο για 20΄ και φτάνουμε σε μονοπάτι καλντερίμι. Το ακολουθούμε ανηφορικά για 1 ώρα περίπου και φτάνουμε σε χωματόδρομο. Δεξιά μας ο Προφήτης Ηλίας-- ευθεία το χωριό Αλτομιρά (1500 μέτρα περίπου για να πάμε να το δούμε, αξίζει).
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ στον προφήτη Ηλία. Παίρνουμε το χωματόδρομο για 40΄ περίπου και φτάνουμε στη Μονή Αγίου Γεωργίου, ένα παλιό μοναστήρι.
Για να πάρουμε το μονοπάτι της επιστροφής πρέπει να μπούμε στο προαύλιο και να πάμε στο βάθος αριστερά. Το ακολουθούμε, σε 100 μέτρα περίπου υπάρχει διασταύρωση. ΠΡΟΣΟΧΗ , ΑΡΙΣΤΕΡΑ .
Πάμε αριστερά και σε 1 ώρα περίπου φτάνουμε στο καλντερίμι. Ακολουθούμε τη διαδρομή από όπου ήρθαμε.

Η διαδρομή στο περισσότερο μέρος είναι όλο καλντερίμι, φαρδύ και ευχάριστο

Αυγέρης Γεώργιος Λιβαδειά 2024

Όποιος το ακολουθεί με ευθύνη του

Όποιος τό ακολουθεί με ευθύνη του