Πήλιο: Τρίκερι-Αλογόπορος Pelion: Trikeri-Alogoporos

Photo ofΠήλιο: Τρίκερι-Αλογόπορος Pelion: Trikeri-Alogoporos Photo ofΠήλιο: Τρίκερι-Αλογόπορος Pelion: Trikeri-Alogoporos Photo ofΠήλιο: Τρίκερι-Αλογόπορος Pelion: Trikeri-Alogoporos

March 17, 2017
May 2016

near Tríkeri, Thessaly (Greece)

Διαδρομή 2 ωρών και 15' σε πρόσφατα σηματοδοτημένο και καθαρισμένο μονοπάτι, που μας φέρνει από το χωριό Τρίκερι στον Αλογόπορο, από όπου περνάμε με τη βάρκα στο νησί του Τρίκερι με το μοναστήρι της Ευαγγελίστριας. Αρχίζοντας από το πάρκινγκ στο χωριό Τρίκερι, βαδίζουμε αρχικά στην άσφαλτο που πηγαίνει προς Αγία Κυριακή. Μετά από λίγα μέτρα, καθώς η άσφαλτος στρίβει ομαλά αριστερά, φεύγουμε ευθεία σε πλακόστρωτο που πιο πέρα γίνεται καλντερίμι και μετά μονοπάτι. Ακολουθούμε τη σήμανση και περνούμε από τον χώρο που ήταν παλιά σκουπιδότοπος, διασχίζουμε λοξά την άσφαλτο και μετά από λίγο ξαναβγαίνουμε στην άσφαλτο όπου βαδίζουμε για λίγο. Εκεί που ο δρόμος στρίβει αριστερά, εμείς κατηφορίζουμε ευθεία προς μια λάκκα που φαίνεται κάτω μπροστά μας. Τη διασχίζουμε και συνεχίζουμε σε ανηφορικό ευθύ μονοπάτι. Στη ράχη περνάμε από παρατημένο μαντρί και μετά κατηφορίζουμε στο μονοπάτι που περνά ρεματάκι και μετά το ακολουθεί στην αριστερή του όχθη. Διασχίζουμε χωματόδρομο κατηφορίζοντας και τελικά βγαίνουμε πάλι στην άσφαλτο που ακολουθούμε ευθεία κάτω προς τη θάλασσα. Δείτε περισσότερα στο Περπατώντας στο Πήλιο: http://walking-pilion.blogspot.gr/2017/12/blog-post.html
With this walk (duration 2hours 15') we get from Trikeri village to the harbour of Alogoporos, from which we can pass by boat to the island of Trikeri. It was cleaned and signed in early 2017. From the parking in Trikeri initially we walk on the asphalt going towards Agia Kiriaki, After a few meters, as the asphalt takes a left turn, we continue straight ahead on the old kalderimi, now paved with flat stones. Later this becomes earth path. We follow the red paint marks and small round yellow signs.