Photo ofΠήλιο: Πουρί-Καταρράκτης Μεγαλόβραχου (κυκλική) Pelion: Pouri-Megalovrachos waterfall (circular) Photo ofΠήλιο: Πουρί-Καταρράκτης Μεγαλόβραχου (κυκλική) Pelion: Pouri-Megalovrachos waterfall (circular) Photo ofΠήλιο: Πουρί-Καταρράκτης Μεγαλόβραχου (κυκλική) Pelion: Pouri-Megalovrachos waterfall (circular)

April 2, 2023
April 2023

•   3.3 1 review

near Pourí, Thessaly (Greece)

Ο καταρράκτης του Μεγαλόβραχου στο ρέμα του Καλοκαιρινού μεταξύ Πουρίου και Ζαγοράς είναι ο μεγαλύτερος του Πηλίου με ύψος πάνω από 50 μέτρα. Η καλύτερη εποχή για να πάμε είναι τον Μάρτιο-Απριλιο όταν λιώνουν τα χιόνια και κατεβάζει πολλά νερά, oπότε θα ζήσουμε μια συγκλονιστική εμπειρία. Το καλοκαίρι το νερό στερεύει. Η κυκλική διαδρομή έχει ως εξής: ξεκινώντας από το πάρκινγκ στο Πουρί, ανεβαίνουμε με καλντερίμι/μονοπάτι (αντιστρόφως την πορεία Μακρινίτσα-Πουρί) στον Προφήτη Ηλία και από εκεί συνεχίζουμε για την Παναγία Ράσοβα σε χωματόδρομο κατηφορικά. Παρακάτω στρίβουμε δεξιά μέσα σε κτήμα βλέποντας τα κόκκινα σημάδια, περνούμε ρεματάκι και βγαίινουμε σε άλλο χωματόδρομο, που οδηγεί στην Παναγία Ράσοβα. Λίγο παρακάτω από τη Ράσοβα παίρνουμε ένα στενότερο χωματόδρομο, ο οποίος εξυπηρετεί ένα κτήμα. Στην αρχή του υπάρχει ένα καλύβι. Ο δρόμος πιο πέρα τερματίζει ευθεία και συνεχίζει μονοπάτι κατά τόπους δύσβατο, παράλληλο με σωλήνα νερού, που μας φέρνει να περάσουμε ένα πρώτο μικρότερο ρέμα και μετά το κύριο ρέμα του Καλοκαιρινού, λίγες δεκάδες μέτρα χαμηλότερα από τον καταρράκτη, ο οποίος δεν φαίνεται από εδώ. Από την άλλη πλευρά του ρέματος ανηφορίζουμε απότομα στην πλαγιά από δύσβατη ατραπό (υπάρχουν κόκκινα σημάδια) για να φθάσουμε στη βάση του μεγάλου καταρράκτη. Το θέαμα και η αίσθηση είναι φανταστικά, απερίγραπτα. Επιστρέφουμε από τα ίδια και φθάνοντας στην διασταύρωση με το καλύβι, συνεχίζουμε κατηφορίζοντας στον χωματόδρομο. Παρακάτω κάνουμε αριστερά μέσα σε κτήμα κατηφορίζοντας συνεχώς και τελικά επιστρέφουμε στο Πουρί. Χρόνος με στάσεις 5 ώρες, καθαρός χρόνος πορείας 4 ώρες. Σήμανση με κόκκινα σημάδια. Δείτε περισσότερα στο Περπατώντας στο Πήλιο: https://walking-pilion.blogspot.com/2023/04/blog-post_16.html
See more at Walking in Pelion: https://walking-pelion.blogspot.com/2023/08/pouri-megalovrachos-waterfalls-circular.html

Προφήτης Ηλίας Profitis Elias church

Photo ofΠαναγία Ράσοβα Panagia Rasova church Photo ofΠαναγία Ράσοβα Panagia Rasova church Photo ofΠαναγία Ράσοβα Panagia Rasova church

Παναγία Ράσοβα Panagia Rasova church

Photo ofΡέμα Καλοκαιρινού Kalokerinou stream Photo ofΡέμα Καλοκαιρινού Kalokerinou stream Photo ofΡέμα Καλοκαιρινού Kalokerinou stream

Ρέμα Καλοκαιρινού Kalokerinou stream

PictographWaterfall Altitude 1,796 ft
Photo ofΚαταρράκτης Μεγαλόβραχου waterfall Megalovrachos Photo ofΚαταρράκτης Μεγαλόβραχου waterfall Megalovrachos Photo ofΚαταρράκτης Μεγαλόβραχου waterfall Megalovrachos

Καταρράκτης Μεγαλόβραχου waterfall Megalovrachos

• melib Dec 28, 2023

Κάναμε το μονοπάτι το Δεκέμβριο του 2023. Το μεγαλύτερο μέρος του είναι εύκολο, μέσα από αγροτικούς δρόμους. Το κομμάτι που πάει στον καταρράκτη είναι σαφώς πιο δύσκολο, αλλά βατό πιθανά και με ανανέωση της σήμανσης (που είναι πυκνή) μετά τις πλημμύρες του Σεπτεμβρίου. Συνιστάται η χρήση μπατόν, καθώς η παχιά στρώση φύλλων κάνει το περπάτημα δύσκολο και συχνά γλιστράει πολύ. Ο καταρράκτης είχε νερό και είναι πραγματικά εντυπωσιακός!

• gr123ge Mar 18, 2024

At one point the path disappeared.