Πήλιο: Πινακάτες-Βυζίτσα Pelion: Pinakates-Vizitsa

Photo ofΠήλιο: Πινακάτες-Βυζίτσα Pelion: Pinakates-Vizitsa Photo ofΠήλιο: Πινακάτες-Βυζίτσα Pelion: Pinakates-Vizitsa Photo ofΠήλιο: Πινακάτες-Βυζίτσα Pelion: Pinakates-Vizitsa

56 minutes
March 28, 2016
March 2016

near Pinakátai, Thessaly (Greece)

To μονοπάτι-καλντερίμι που ενώνει τα δύο χωριά καθαρίστηκε και σηματοδοτήθηκε το Μάρτιο 2016. Χρόνος περίπου 45-50 λεπτά. Από την πλατεία των Πινακατών βαδίζουμε αρχικά στην άσφαλτο, που κάνει δεξιά στροφή και κατηφορίζει. Σε εκατό μέτρα από τη στροφή βρίσκουμε το μονοπάτι λοξά αριστερά, πίσω από τη μπάρα ασφαλείας του δρόμου. Υπάρχει και εναλλακτική διαδρομή μέσα από τα καλντερίμια του χωριού για να αποφύγουμε την άσφαλτο. Σε αυτήν ξεκινούμε από τον πλάτανο στην πλατεία, κατεβαίνουμε τα σκαλοπάτια και σε δέκα μέτρα έχουμε διασταύρωση καλντεριμιών, όπου παίρνουμε το καλντερίμι αριστερά που κατηφορίζει. Παρακάτω σε διχάλα παίρνουμε τον αριστερό κλάδο και βαδίζουμε παράλληλα με την άσφαλτο που είναι λίγο πιο κάτω από μας. Σε δύο διασταυρώσεις με έντονα ανηφορικό καλντερίμι αριστερά μας, εμείς πάμε ευθεία. Τελικά κατεβαίνουμε στην άσφαλτο, τη διασχίζουμε και στην άλλη πλευρά, πίσω από τη μπάρα ασφαλείας, βλέπουμε την πινακίδα που σηματοδοτεί το μονοπάτι. Μπαίνοντας στη Βυζίτσα περνούμε από τη βρύση Σακελλάρη και καταλήγουμε στην πλατεία. Δείτε περισσότερες πληροφορίες στο Περπατώντας στο Πήλιο: http://walking-pilion.blogspot.gr/2016/03/blog-post.html
This path was opened and signed in March 2016. Time 45-50'. Starting from the parking area at Pinakates, we initially walk on the asphalt, which then takes a right bend and goes downhill. 100 m. after that bend we find the path entrance at an angle on the left (we go over the road safety bar). Entering Vizitsa we pass next to Sakellari fountain (dating from 17 th century) and end up at the square. See more details at Walking in Pelion: http://walking-pelion.blogspot.gr/2016/03/pinakates-vizitsa.html

• Photo of Dimitrios Kabouris
    Dimitrios Kabouris Dec 25, 2021

Σχετικά εύκολο μονοπάτι με ωραία θέα στον Παγασητικό, κατάλληλο και για παιδιά