Photo ofΠήλιο: Παλιόκαστρο Βενέτου-Σπηλιές-Ταρσανάς (κυκλική) Pelion: Paliokastro of Veneto-Spilies-Tarsanas (circular) Photo ofΠήλιο: Παλιόκαστρο Βενέτου-Σπηλιές-Ταρσανάς (κυκλική) Pelion: Paliokastro of Veneto-Spilies-Tarsanas (circular) Photo ofΠήλιο: Παλιόκαστρο Βενέτου-Σπηλιές-Ταρσανάς (κυκλική) Pelion: Paliokastro of Veneto-Spilies-Tarsanas (circular)

-6 ft
November 13, 2011
November 2011

near Véneton (Greece)

Mια κυκλική διαδρομή ανάμεσα στο Βένετο και τη μονή Φλαμουρίου, για να επισκεφθούμε το μυστηριώδες Παλιόκαστρο και τον ερειπωμένο αρσανά-μετόχι της μονής στον Αγιο Νικόλαο. Αφετηρία το δεύτερο μαντρί στο χωματόδρομο που πάει από το Βένετο στην παραλία Πετρομέλισσο. Βαδίζουμε αρχικά στο μονοπάτι-καλντερίμι (τμήμα του Ο2) προς Πουρί και φθάνοντας στο μαντρί του Βασιλείου ανηφορίζουμε προς το μοναστήρι. Λίγο πριν φθάσουμε στη μονή, στρίβουμε αριστερά στην κίτρινη πινακίδα προς Κορομηλιά. Αφού ανεβούμε στην απέναντι ράχη, παρατηρούμε τα μπλέ σημάδια και κατηφορίζουμε προς βορράν για τα ερείπια του Παλιόκαστρου. Από εκεί βγαίνουμε στο μονοπάτι Πουρί-Βένετο και επιστρέφουμε, περνώντας πρώτα από το ερειπωμένο μετόχι-αρσανά στον κάβο του Αγίου Νικολάου κοντά στις θαλασσοσπηλιές. Διάρκεια 6 ώρες περίπου.
A 6-hour circular walk in Northeast Pelion near Veneto to visit the ruins of Paliokastro (old castle) and Agios Nikolaos (Flamouri monastery`s old dock). After half an hour walk from Veneto on earth road towards Petromelisso beach (also accessible by car) we find the starting of the path.
Δείτε αναλυτική περιγραφή στο: http://walking-pilion.blogspot.com/2011/12/blog-post_24.html